Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter nu och äter frukost. Var precis ut med hundarna på morgonrastning och det gick fort! De försökte först vända i dörren och strunta i att gå ut alls, men så sprang vi till närmsta gräsplätt, de gjorde vad de skulle och sedan kröp/sprang de mot porten igen. Vädret är verkligen vidrigt och nu sitter vi under filtar i soffan Tur iaf att de tycker likadant om vädret som jag gör. Såg en granne ute med sin hund och den hunden verkade helt oberörd så de tog sin vanliga morgonrunda.
Det känns ju löjligt att behöva få skjuts till sjukhuset sen, det är bara 2 km. Men det går inte att cykla i det här vädret med värdigheten i behåll...Sitter nu och äter frukost. Var precis ut med hundarna på morgonrastning och det gick fort! De försökte först vända i dörren och strunta i att gå ut alls, men så sprang vi till närmsta gräsplätt, de gjorde vad de skulle och sedan kröp/sprang de mot porten igen. Vädret är verkligen vidrigt och nu sitter vi under filtar i soffan Tur iaf att de tycker likadant om vädret som jag gör. Såg en granne ute med sin hund och den hunden verkade helt oberörd så de tog sin vanliga morgonrunda.
Vad jobbigt med luften, vad betyder siffrorna? Om du orkar förklara lite kortLuftkvaliteten är värdelös för tillfället. AQI på 145 (igår låg det på 115) så jag mår pyton
Lyckades komma undan i min mer avancerade kurs med att börja visa en dokumentär en dag tidigt så får vi ta den etiska debatten i morgon istället.
Jag har ett paket russin bredvid sängen. En näve när jag väcks gör susen. Behöver inte lämna värmen under täcketJäj....
Dexcom alarmet väckte mig så nu sitter jag här i köket och äter.
Tröttsamt
Halten luftföroreningar?Vad jobbigt med luften, vad betyder siffrorna? Om du orkar förklara lite kort
Jo, det förstod jag men det säger ju inte så mycket Var lite nyfiken på vad det innebär, ska värdet vara 0? Hur ter det sig, vad gör man?Halten luftföroreningar?