Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men hallå hibiskus. Kan du vänligen sluta blomma så jag kan vinterbeskära!
20230111_190549.webp
 
Okej, kanske måste jobba lite på mina katastroftankar :bag:

Kände mig också plötsligt väldigt ensam. Jobbet ska ju inte vara allt i livet. Och när vännerna gör annat och barnet inte är här…

Lustigt nog så fick jag ett meddelande mitt i mina filosofiska tankar här och har nu bokat in ett biobesök i helgen 😅 Det verkar hjälpa att ”gnälla” så händer det saker!
 
Okej, kanske måste jobba lite på mina katastroftankar :bag:

Kände mig också plötsligt väldigt ensam. Jobbet ska ju inte vara allt i livet. Och när vännerna gör annat och barnet inte är här…

Lustigt nog så fick jag ett meddelande mitt i mina filosofiska tankar här och har nu bokat in ett biobesök i helgen 😅 Det verkar hjälpa att ”gnälla” så händer det saker!
Ja absolut ska du jobba med de! Det är verkligen inte bra att leva med katastroftankar!
 
Nästan 30 000 ord nu. Med andra ord har jag skrivit en tredjedels bok vid det här laget... Och då kommer tankarna om att det jag skrivit nog bara är trams och skräp. VEM vill läsa det där...??? 🤪
Öööh! JAG, vill läsa ju! (räcker inte det? :D) Samt gissningsvis de andra som läst dina första böcker, OCH de som bara inte upptäckt dem ännu! Heja heja!
 
Läste i en text på fb: Långsamt leder också någonstans.

Trösterikt för en som extremt lååååångsamt återhämtar sig efter transplantation. Trött trött och orkeslös.
T.o.m. går långsamt. Bukar säga att sniglarna ligger på omkörning bakom.
Kära vän. Du är bättre än mig på det mesta, men tålamod tror jag att till och med jag kan klå dig i. ;):heart
 
Dagens första sååå sent!?😮
Undrade om någon skulle reagera på det :D Vet inte om det hjälper att jag ligger en timme bakom Sverige, så hon var "bara" 9:49 när jag skrev det där. Jag gillar att låta det gå 1-2 timmar mellan att jag vaknar och att jag äter frukost, och jag gillar inte att dricka kaffe på tom mage, så det blir ofta att första koppen får vänta till 9:30-10 nån gång.
 
Pustar ut efter en arbetsdag som, helt oplanerat, varade fram till kl 20. :crazy: Fy vad trött jag är nu, men det känns bra i magen att ha jobbat undan lite extra så blir morgondagen förhoppningsvis mindre stressig. Ska stänga av hjärnan och slösurfa ett tag nu innan det blir yoga, dusch och sängen!
 
Stod några idioter och spelade hög musik på parkeringen precis utanför vår port när jag kom tillbaka med Harry efter vår kvällsrunda.
Dånade i hela lägenheten så lämnade Harry gick tillbaka ut och skällde 😠
Jag är en riktig Ove ibland 😂
Men nu är det tyst och fridfullt igen 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp