Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utövar djupandning när jag försöker lära mamma att använda sin nya platta. Det är en Samsung, hon säger själv att den är precis som telefonen, men fattar inte att hon ska göra precis som med telefonen. Aaandas! :angel: tror att jag ska gå till Willys och köpa glass sen!

Åh, jag har en närstående som ger mig samma effekt när det gäller tekniska prylar... börjar personen i fråga fräsa när jag hjälper till så slutar jag tills ljudnivån gått ner :p :rofl:
 
Åskade det i natt :nailbiting: ??? När jag gick upp på toa såg jag ett märkligt sken genom ena vardagsrumsfönstret. Ungefär som en bilstrålkastare, men från fel håll. Sedan var det borta igen, och jag undrade om jag hade inbillat mig. När jag senare låg i halvslummer tyckte jag mig höra en väldigt avlägsen "detonation". Men - igen - jag vet inte om jag inbillade mig pga halvsov... Lite kusligt var det allt... :cautious:
 
Undrade om någon skulle reagera på det :D Vet inte om det hjälper att jag ligger en timme bakom Sverige, så hon var "bara" 9:49 när jag skrev det där. Jag gillar att låta det gå 1-2 timmar mellan att jag vaknar och att jag äter frukost, och jag gillar inte att dricka kaffe på tom mage, så det blir ofta att första koppen får vänta till 9:30-10 nån gång.
Hihi nej det hjälper inte.😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp