Kollar på skidskytte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då tror jag det är 30 tjejer som kommer bli väldigt besvikna i helgenJag kan vårda dem utan problem....
Utövar djupandning när jag försöker lära mamma att använda sin nya platta. Det är en Samsung, hon säger själv att den är precis som telefonen, men fattar inte att hon ska göra precis som med telefonen. Aaandas! tror att jag ska gå till Willys och köpa glass sen!
Hihi nej det hjälper inte.Undrade om någon skulle reagera på det Vet inte om det hjälper att jag ligger en timme bakom Sverige, så hon var "bara" 9:49 när jag skrev det där. Jag gillar att låta det gå 1-2 timmar mellan att jag vaknar och att jag äter frukost, och jag gillar inte att dricka kaffe på tom mage, så det blir ofta att första koppen får vänta till 9:30-10 nån gång.
Hon fräser inte, hon är bara okarakteristiskt korkadÅh, jag har en närstående som ger mig samma effekt när det gäller tekniska prylar... börjar personen i fråga fräsa när jag hjälper till så slutar jag tills ljudnivån gått ner
De hade ingaRing om akuttid... har man ont brukar de ha akuttider.
De hade ingaHar du ont tycker jag du ska försöka få en tidigare tid!
Återbudslista?De hade inga
Går på Folktandvården special klinikÅterbudslista?
Ngn annan klinik?
Precis så jobbade jag med hos oss kallades det 5-2 schema.Jag har två veckors-schema. Ena veckan jobbar jag måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag. Den andra veckan onsdag och torsdag.
Det innebär lediga vardagar varje vecka, ledig halva året samt max tre dagar i rad innan jag har helg igen
Ja men jag tänker när det är akut.Går på Folktandvården special klinik
Nä nä det är inte skidskytte så tidigt på danKollar på skidskytte