Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaoz. Har haft det så himla bra på semestern och sedan i måndags känt mig typ avslappnad. Det satt långt inne men efter typ 3 veckor kände jag att "nämen! Jag är ju ganska utvilad!" :D
Nu tillbaka på jobbet och det är katastrof från första sekunden :angel: är dessutom ensam då mina kollegor är sjuka. Jag känner dessutom att jag helt glömt hur man är registrator. Mao inte utvilad längre :nailbiting:

Men, har löst majoriteten av katastroferna och nu ska jag sätta mig ner och försöka läsa igenom de 312 mail jag fått under ledigheten. Har inte ens öppnat registratormailen ännu, behöver stålsätta mig. Måste nog sätta mig ner och skriva listor så jag känner att jag får någon form av kontroll på situationen.
 
Gick in till jobbet idag för att skriva på det nya kontraktet, men hon hade bara en addendum för kontraktet i Februari. Fick förklara att all utländsk personal skriver på kontrakt nu för nästa skolår, så om de inte kan ge mig ett kontrakt att skriva på och garantera mig ett jobb så måste jag skriva på för en annan skola för alla andra skolor skriver kontrakt med sin utländska personal nu.

HR ”nästa vecka”, jag bara ”nej, i morgon för jag går på semester efter det”.

Hon blev tillsatt utan träning så ibland får vi träna henne själva 🙄
 
Längtar efter helg... O varvar mellan att känna mig frusen och varm, hoppas det inte är nån förkylning på gång :nailbiting: kan va för att det är knäppt väder också.
Dags jobba vidare.
 
Aha! Jag har allt trådlöst
16735180944272566879886919612841.jpg
jag har också trådlösa, men en liten usb sändare?
 
Gillar mitt jobb och alla kollegor, men så finns det en tjänst som intresserar mig i min kommun. Gångavstånd från där jag bor, ingen möjlighet till distansarbete som jag har nu. Samtidigt vill jag inte börja en ny tjänst nu när jag försöker landa i mitt nya liv som ensamstående 4 barns mamma. Suck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp