Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäj!!

Alltså jag läste 750 kr Vart fick jag det ifrån? Tyckte inte det var värt att sälja mina guldsmycken för det men denna summa blev ju en helt annan :laugh:

Nu kan jag köpa EN enkel guldkedja så jag kan använda det halsbandet jag vill använda, En gulddroppe med en defekt som min mamma köpte som 18-åring.

Resten går till sparandet för nya huset eller till en stol jag suktat efter i några år
 

Bifogade filer

  • 325303740_910366583311795_8362682329203116280_n.jpg
    325303740_910366583311795_8362682329203116280_n.jpg
    444,9 KB · Visningar: 73
Åh, jag har en närstående som ger mig samma effekt när det gäller tekniska prylar... börjar personen i fråga fräsa när jag hjälper till så slutar jag tills ljudnivån gått ner :p :rofl:

Jag fragar oftast bara, mycket lugnt och vanligt, om personen vill ha hjalp. Med en stor portion stal i rosten.:p

Visa bifogad fil 110328jag har också trådlösa, men en liten usb sändare?

Jag har tva sma med uttag for ett tiotal USBs till skrivbords lampa, laddare for telefon, klocka, etc
Dessutom finns det en uppsjo liknande for Mac sa det behovs absolut inga USB infarter i datorn. Dessutom blir det sa rorigt med sladdar och inte sa forfarligt barbart att ha grejor som laddar i en laptop.
 
Sitter i väntrummet och väntar på att få göra en mammografi. Hatar det, gör så jäkla ont när
Jäj!!

Alltså jag läste 750 kr Vart fick jag det ifrån? Tyckte inte det var värt att sälja mina guldsmycken för det men denna summa blev ju en helt annan :laugh:

Nu kan jag köpa EN enkel guldkedja så jag kan använda det halsbandet jag vill använda, En gulddroppe med en defekt som min mamma köpte som 18-åring.

Resten går till sparandet för nya huset eller till en stol jag suktat efter i några år
Jag vet inte vilka som vill köpa det men var observant på att firmor som köper guld på nätet där man ska skicka in det oftast betalar väldigt dåligt, så kan vara idé att sälja till guldsmed eller via auktionshus?
 
Den här dagen har ändå gått ok trots kaos i början.
Sitter nu och försöker överleva menssmärtor från helvetet, går knappt att ställa sig upp nu. Om 40 minuter borde jag kunna smita iväg dock.

Funderar på om i dag är en sån dag när smärtan blir hjälpt av en kort jogg eller om det kommer bli värre då... 🤔
 
Med tanke på smiley-reaktionerna.. försöker jag tänka på när jag behöver en USB. Kommer ej på ngt 😅
Det är för att du har nya grejor...
Jag har en antik dator där USB-uttagen inte funkar längre. Dvs de som är lediga. De till mus och tangentbord funkar fortfarande. Och min OneDrive är full.

Så jag mailar dokument till mig själv så jag kan lagra på en annan dator och den datorn skriver jag också utifrån. Köpte ny skrivare och PCn går inte att installera ny drivrutin på - för gammal.

Önskar jag vann på Lotto - jag som aldrig köper några lotter eller tippar nåt alls. :D :D :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp