Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött efter första dagen på jobbet efter en vecka ledigt. Men ändå positiv. Ska vara på annan plats nu de närmaste tre veckorna och jag vet att det kommer bli himla bra. :up:

Sa ju upp mig från just det här jobbet gör ett år sedan pga mådde skit psykiskt, men just nu känns det bra att vara tillbaka även om det bara är under en begränsad tid som vikarie.
 
När jag kom hem från jobbet landade jag i soffan en liten stund och råkade visst somna lite. Katterna kom och höll sällskap. Det är underbart när Älva kommer smygandes längs med ryggen på soffan och sedan börjar spinna som en motor medan hon kollar på sin matte. 😍

IMG_20230109_183749.webp

Nu blir det lite pasta, och sedan fortsätter jag virka på enhörning nr 2. Idag kom mina nya fina garner som jag ska göra drakar utav! 🤩
 
När jag kom hem från jobbet landade jag i soffan en liten stund och råkade visst somna lite. Katterna kom och höll sällskap. Det är underbart när Älva kommer smygandes längs med ryggen på soffan och sedan börjar spinna som en motor medan hon kollar på sin matte. 😍

Visa bifogad fil 110178
Nu blir det lite pasta, och sedan fortsätter jag virka på enhörning nr 2. Idag kom mina nya fina garner som jag ska göra drakar utav! 🤩
Åh vilken fin katt! Riktigt stilig 😊
 
Hostar och snorar här och hoppas det inte utvecklas till nån utdragen förkylning. Råkade nysa stackars kissekatt rätt i ansiktet när hon snällt kom förbi och skulle gosa.

Jag tror stenhårt på mängder med te och honung, så kör på det nu. Jag höll mig frisk hela julhelgen iaf, det var första dagen på jobbet som innebar möten med vandrande bakterie- och virushärdar och vips: snor, host, halsväs. 🤧
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 943
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp