Äntligen på väg hem från jobbet. Ser fram emot att komma hem och koppla av och slippa låta trevlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mardröm som ADHD-hippie.Försöker vänja mig vid att min partner organiserat vårt liv med google tasks, trello och gemensam kalender.
Känns väldigt vuxet och ovant. Men ganska tillfredställande att kunna bocka av saker som ska göras och att
ha regelbundna planeringsmöten.
Min mardröm som ADHD-hippie.
Men good for you!
Alltså gud så gulligtKänguruhunden:
Visa bifogad fil 110166
Sambon är mer lagd åt det hållet för sin ADHD ska funka. Jag får mer klaustrofobi och "hjälp jag kan inte andas-känslor". RIP liksom.. Jag gör det jag ska. Men behöver mer frihet kring när.ADHD är anledningen till att göra så för oss.
Hon skuttar ofta runt så inne med, full i glädje som hon alltid är. Man hör om det är hon som kommer bakom en IOM hoppandet.Alltså gud så gulligt
Lycka till.... jag hade inte klarat så länge. Men de brukar godkänna skitiga bilar med.Visa bifogad fil 110161
Tvättar bilen inför besiktning på onsdag! Får se till att inte skita ner den fullständigt tills dess bara
Haha - sååå charmigt.Hon skuttar ofta runt så inne med, full i glädje som hon alltid är. Man hör om det är hon som kommer bakom en IOM hoppandet.
Men snöööö! Hon älskar det. Springa i, gräva, gömma sig för sin syster, leta saker under och göra rävhopp på dem, äta snö, fånga snöflingor med tungan, jaga snöbollar etc..
Också röja runt och inte gå på toa med husse för snö är så kul och han går att strunta i, ett bra tag iaf.
Visa bifogad fil 110167
Just det här exemplaret verkar ju vara en hybrid av känguru och någon papegoja som vill sitta på ens axel. Så njae.. förmodligen icke..Haha - sååå charmigt.
Är du helt säker på att min är av samma ras