Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kontaktat företaget i Kanada som ville att jag börjar arbeta med dem i Juni och sagt att kontraktet de erbjöd mig här är så bra finansiellt att jag inte har råd att säga nej till det. Kändes lite stressigt då jobbet de erbjöd mig är fantastiskt men spankulerar jag vara tillbaka i att inte vara säker finansiellt igen och jag orkar inte med stressen med att flytta till en annan kontinent heller.
 
Såg så mycket fram emot jobbet efter helgen. Åt gryta igår ikväll och efter lunch idag gick det inte längre, mådde så illa att jag fick gå hem 😫

Gick och lade mig och hittills har det inte blivit mer än just illamående så får se om jag får i mig lite kvällsmat senare. Ska ta en skorpa eller två nu. Jäkla skit rent ut sagt! 😢
 
Gissa om hunden som galopperade till vänster eller den som sprang till höger älskar snö? 🙄
🐶 ❤️ ❄️ 🦘 Längdhoppande snökänguru-galning! 😂😍
960F7643-11CB-478A-8179-7916C42F2B00.webp
 
Alltså gud så gulligt 😆❤️
Hon skuttar ofta runt så inne med, full i glädje som hon alltid är. Man hör om det är hon som kommer bakom en IOM hoppandet. 😂❤️

Men snöööö! Hon älskar det. 😍 Springa i, gräva, gömma sig för sin syster, leta saker under och göra rävhopp på dem, äta snö, fånga snöflingor med tungan, jaga snöbollar etc..
Också röja runt och inte gå på toa med husse för snö är så kul och han går att strunta i, ett bra tag iaf. 😂

4DD08435-2AFB-4688-8043-7765425B6688.webp
 
Hon skuttar ofta runt så inne med, full i glädje som hon alltid är. Man hör om det är hon som kommer bakom en IOM hoppandet. 😂❤️

Men snöööö! Hon älskar det. 😍 Springa i, gräva, gömma sig för sin syster, leta saker under och göra rävhopp på dem, äta snö, fånga snöflingor med tungan, jaga snöbollar etc..
Också röja runt och inte gå på toa med husse för snö är så kul och han går att strunta i, ett bra tag iaf. 😂

Visa bifogad fil 110167
Haha - sååå charmigt.
Är du helt säker på att min är av samma ras :heart :)
 
Trötter :rofl:

Skriver lite kod och försöker bestämma vilken champagne det blir till all ost (och räkor) sen, det lockar just nu mer än plugg vill jag lova. Moët eller Bolinger, köpta till nyår men bestämde oss för att spara dem till en kväll med mindre fest och mer smaklökar :D
 
Jag verkar ha en riktig hänga med grannar-dag. Skulle gå och handla och stöter ihop med en dam från huset. Hon bara ”perfekt Törnis kan du följa mig över gatan och ge mig smakråd vilken kappa jag ska köpa”? :D
Så nu är shopping löst!
Nu har jag plockat bort julen och ska sticka ner till källaren för styrelsemöte med Brf-en
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 786
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 943
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp