Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här måste vi vara kirurger imorgon och byta framlyse. Alltid spännande om man kommer åt vid första bytet på bilen.Har opererat bilen, numera har den en hel torkararm bak
Här blir det potatisgratäng med bacon i. Tror det kan bli svamp till med....Har precis varit i stan och fikat med äcklig fika som tog ca 30 minuter att få, stackars personalen verkade stressade med trasiga maskiner osv. Tyckte himla synd om dom. Försöker komma på något att laga till middag men tycker verkligen att all mat ser osmaklig ut. Laga mat är faktiskt ganska kul, men jobbigt när när man inte vill äta något.
Har precis varit i stan och fikat med äcklig fika som tog ca 30 minuter att få, stackars personalen verkade stressade med trasiga maskiner osv. Tyckte himla synd om dom. Försöker komma på något att laga till middag men tycker verkligen att all mat ser osmaklig ut. Laga mat är faktiskt ganska kul, men jobbigt när när man inte vill äta något.
Här blir det potatisgratäng med bacon i. Tror det kan bli svamp till med....
Det enda jag har lyckats med än så länge efter nio år i Asien är dengue. Men det var inte särkilt jobbigt (kände mig en trött en dag, sen jag var pigg igen men med typiskt dengue utslag över hela kroppen). Min personliga notering är att män verkar bli mycket sjukare (sängliggandes och med feber och mår piss i flera dagar) än kvinnor av de som jag känner som haft det.Med bild sa klart!
Jag har rest och bott i Mellan Ostern, Asien, och Afrika i manga ar och den enda sjukdom jag faktiskt oroade mig for var Neisseria meningitidis, men i de lander dar det sprids som en vanlig forkylning finns lakemedel som ofta maste bestalls i vastvarlden. Det enda jag drabbades av var Amoeba dysentery (via gronsaker 3 ganger ) och salmonella en gang men Flagyl (Amoebor gillar uppenbarligen inte det) finns overallt och aven kvacksalvare ute i oknen hade det.
Tur det är träligt att bara ha liten bit kvar och inte bli klar. En gång hade tapet tillverkaren gjort fel och vi fick två rullar av annan sort. Vi saknade tapet till 1/2 vägg så irriterande det var.Limmet räckte men utan marginal Visa bifogad fil 109938
Tur det är träligt att bara ha liten bit kvar och inte bli klar. En gång hade tapet tillverkaren gjort fel och vi fick två rullar av annan sort. Vi saknade tapet till 1/2 vägg så irriterande det var.
Gör två flugor på smällen - spegel med lampetterFunderar på vad jag ska ha på väggen till höger i mathörnan. Lampetter kanske, eller det blir ev för plottrigt. Kanske en snygg spegel eller liknande?
Gör två flugor på smällen - spegel med lampetter