Men det är väl inte försent att göra än? Eller har ni långt hem?Tänk att man ska ångra att man umgås med familjen? Skulle köpt pizza och spelat bingolotto med A istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är väl inte försent att göra än? Eller har ni långt hem?Tänk att man ska ångra att man umgås med familjen? Skulle köpt pizza och spelat bingolotto med A istället.
Det måste vi få se sen.Ganska exakt denna outfit blir det ikväll!
Visa bifogad fil 109555
Dock kändes det ngt nedtonat så jag har en rutig 80-tals kavaj med gigantiska axelvaddar till. Samt stora smycken och rosa Gucci- brillor till
Nej men det skulle inte vara populärt att gå nu. Och A vill hellre ha hummer och oxfilé. Jag gick på promenad efter förrätten och har satt mig i ett annat rum ett tag nu.Men det är väl inte försent att göra än? Eller har ni långt hem?
Så glad du gillar demSitter här med mina nya örhängen jag fick från @Calmiche i secret santa julklapp!
Visa bifogad fil 109531
Det gör jag! Dom är min stil! Om nu det är en stil med "ju glittrigare desto bättre"Så glad du gillar dem