Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Den enda gång jag har vunnit (har i och för sig knappast varit en flitig spelare under åren) var förra nyår när jag vann 200 kr. Pengarna har suttit på mitt Bingolotto-konto och nu har jag köpt lott för halva summan. Helt säkert kan jag inte upprepa förra årets bedrift så i år blir det nog ingen vinst...Taggad för bingolotto!
Kyrkklockorna ringer väl klockan 18 varje lördag?Nyårdsgudstjänst skulle jag tro Alternativt vigsel, även om det är lite ovanlig tidpunkt.
Det är nog väldigt stor variation mellan församlingar skulle jag tro i så fall. För det gör det inte i kyrkorna jag jobbat iKyrkklockorna ringer väl klockan 18 varje lördag?
Sa ju det, zoomies kl 03.00 standard med kissar.Vaknade precis. Katterna körde cirkelträning till 03 inatt. De körde runt i lägenheten, sen klättrade de i 220 upp på loftet där de sen körde ett upplopp runt i sängen. Sen in i förrådet bakom loftet. Själva målgången var att de hoppade ut och landade på mitt huvud. Detta upprepades kanske 7635 gånger.
Lyckades ändå somna 03 men vaknade 05 av att den ena satt och vrålade rakt in i mitt öra.
Sa en del fula ord då ska jag erkänna. MEN nu när jag vaknade upp så låg bägge ihopslingrade i sängen och spann så gulligt att allt nästan är glömt?
Dålig uppladdning inför nyårsfest dock…
Här ringer det, det är helgmålsringning, då börjar helgen.Det är nog väldigt stor variation mellan församlingar skulle jag tro i så fall. För det gör det inte i kyrkorna jag jobbat i
Taggad för bingolotto!
Samma här. Den enda gång jag har vunnit (har i och för sig knappast varit en flitig spelare under åren) var förra nyår när jag vann 200 kr. Pengarna har suttit på mitt Bingolotto-konto och nu har jag köpt lott för halva summan. Helt säkert kan jag inte upprepa förra årets bedrift så i år blir det nog ingen vinst...
Trist. färghandeln kan allt om färg men folk köper på byggvaruhuset som inte har en susning om vad som passar till vad.Årets sista VGV!
Jag har varit och handlat för sista gången ever på vår färghandel, den slår igen idag. Sedan blev det ett stopp på delin, jag kom på att jag ville ha oliver till bubblet och deras oliver är gudomliga.
Katten har kommit in och får nu finna sig i att vara inne, en vet inte när det börjar smälla...
Visa bifogad fil 109519
Nackdelen är att en blir av med en kisse min inne/utekatt försvann 27 februari -00Känner inga orientaler, men jag har fått ärva några bondkatter som betett sig sådär + lite till, därför att deras ägare trott att dom ville vara innekatter - det ville dom inte...
Hos mig är katter inne/ute-katter som dom behagar och det passar de flesta bonkatter
Kanske @tornblomma ska skaffa sele till vildarna och ta dagliga promenader
Nyårdsgudstjänst skulle jag tro Alternativt vigsel, även om det är lite ovanlig tidpunkt.
Googlade och det är tydligen helgmålsringning lördagar kl 18. Konstigt, brukar inte höra dem ringa den tiden.Kyrkklockorna ringer väl klockan 18 varje lördag?
Var i landet är det?De går i pension och ingen vill ta över (det är en mom 'n pop store).