Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån som nöjt tog barnstolen på kvällskvisten.

0E0221A8-8F6E-4777-B85B-BBB024542843.jpeg
 
Nä, höjde ljudet lite på radion men hon låg/ligger ned och luktar fortfarande av sprejen så det behövs nog inte mera av sånt än. Väntar någon timme med mera. Just nu ser hon helt okej ut även om hon inte är ute i lägenheten, varken flämtar eller skakar och ligger med hakan på golvet.

Eye of the tiger på radion just nu :D:D
 
Jag kämpar för att hålla mig vaken :o Äter saltlakrits i hopp att det hjälper. Men snart tolvslaget och då vill jag se alla fyrverkerier :love: Har tänkt tanken att det kanske går göra fyrverkerier som inte låter men fortfarande är vackra :idea: Så hemskt med de djur som blir påverkade :(
 
Har ätit en mastig nyårsmiddag!
Glömde tyvärr att fota men ni får ha lite fantasi och föreställa er måltiden:
Fem stycken skivor råg-rut med philadelphiaost och detta sköljdes ner med ca 0,5 liter vatten.
Fick faktiskt lite ont i magen.
:D

Nu ska jag borsta tänderna och krypa i säng.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp