Äh, ignorera det. Låt företaget höra av sig.Fått inbetalning från företaget som sålde min sadel för två år sedan får ringa på måndag och fråga varför, jag som hatar att ringa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, ignorera det. Låt företaget höra av sig.Fått inbetalning från företaget som sålde min sadel för två år sedan får ringa på måndag och fråga varför, jag som hatar att ringa
Håller med. Helt onödigtGott nytt år. Det smäller som fan här. Inte ens fyrverkerier utan det bara låter som Stockholm är under belägring. Fattar inte hur det kan vara nöjsamt för någon. Katten är inte helt avslappnad men ligger på sin kattsäng och håller sig relativt lugn. Tittar runt lite och har inte ro att lägga ner huvudet och somna.
Vi tycker båda att det här är förbaskat onödigt.
Gott nytt år!Gott nytt år buke! Tittar på tolvslaget från Skansen men ska strax gå och lägga mig.
Verkligen! Såg på mitt lilla barn som sov så fint medan det small som värst, och tänkte på föräldrar i Ukraina som lägger sina barn…Känns bara så fel med raketer i år……
Gott nytt år!Försökte väcka barnet, gick inte. Har inte hjärta att försöka mer
Så gott nytt år kompisar, tack för att ni finns
Gott nytt år!Gott nytt år allihop