Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en inbjudan in i huset hos hyresgästerna då de sa att de kunde stänga undan deras hund och katt så att hundarna kunde komma in. Så vi fick lite sällskap med mat och spel vilket var väldigt trevligt. Ville inte tvinga deras djur att sitta inlåsta vid tolvslaget så nu är jag och hundarna i bilen som står i skogen och väntar på att vi kan åka och köra hem firande svärföräldrar och sambo om en stund. Gott nytt år Buke 🎉
 
Gott nytt år. Det smäller som fan här. Inte ens fyrverkerier utan det bara låter som Stockholm är under belägring. Fattar inte hur det kan vara nöjsamt för någon. Katten är inte helt avslappnad men ligger på sin kattsäng och håller sig relativt lugn. Tittar runt lite och har inte ro att lägga ner huvudet och somna.

Vi tycker båda att det här är förbaskat onödigt.
 
Gott nytt år. Det smäller som fan här. Inte ens fyrverkerier utan det bara låter som Stockholm är under belägring. Fattar inte hur det kan vara nöjsamt för någon. Katten är inte helt avslappnad men ligger på sin kattsäng och håller sig relativt lugn. Tittar runt lite och har inte ro att lägga ner huvudet och somna.

Vi tycker båda att det här är förbaskat onödigt.
Håller med. Helt onödigt
 
Strax läggdags. Fina fyrverkerier men nu har tystnaden lagt sig :)

20221231_235930.jpg
 
Gott nytt år från ett jävla inferno av miljöförstöring. Utöver raketer så det lät som en krigszon har jag sett väldigt många såna japanska lyktor som rörde sig oroväckande fort över himlen. Hoppas bara att det inte orsakar några bränder. Nu hoppas jag att vi kan sova, men det låter så jävla mycket att A bröt ihop och grät till slut. Fan vad det här är ett värdelöst sätt att fira in ett nytt år! :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp