R
Raderad medlem 68338
Jaa! Jag gillar att fixa till mig, även om vi bara ska vara hemma!
Jag måste ”fixa till mig”. Oklart hur det ska gå till Ska inleda med en sanerande dusch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa! Jag gillar att fixa till mig, även om vi bara ska vara hemma!
Finns det ingen lämplig äldre charmerade snubbe med stoooor lya du kan bli fru hos?
Slottsfru tror jag skulle passa dig annars
JISSES så fina!Sitter här med mina nya örhängen jag fick från @Calmiche i secret santa julklapp!
Visa bifogad fil 109531
Petitesser... förse snubben med lämplig hobby, typ jakt, och du ser han väldigt sällanBeen there. Gillade slottet men var inte lika förtjust i snubben
Vad trist att dom slår igen. Varför gör dom det?Årets sista VGV!
Jag har varit och handlat för sista gången ever på vår färghandel, den slår igen idag. Sedan blev det ett stopp på delin, jag kom på att jag ville ha oliver till bubblet och deras oliver är gudomliga.
Katten har kommit in och får nu finna sig i att vara inne, en vet inte när det börjar smälla...
Visa bifogad fil 109519
Do it! Min kompis hade samma problem, hon gick till en piercingstudio och behövde bara betala för smyckena!JISSES så fina!
Påminner mig om att jag måste få en av mina örsnibbar ompiercad, hålet har vuxit igen med en tunn hinna som jag inte vågar trycka igenom själv
Dricker negroni och har just målat naglarna. Snart iväg till god vän för mat och dryck.
Är så GLITTRIG. Skimrande ögonskugga, überglittriga silversvarta naglar, glittriga silvriga strumpbyxor (men SÅ orimligt snygga), och så svart paljettklänning med till utgång senare
Vad trist att dom slår igen. Varför gör dom det?