Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När du säger det så får jag även sådana har egentligen inte noterat dem för de känns ju mer rimliga. De måste se mig som aningen splittradJag är inte ens 40 och börjar få klimakterie annonser Barn relaterade annonser gav de upp med för ett antal år sedan.
Oki. Då är du inte så långt gången än. Senare pratar de om procent och stadier.Vad läkaren sa att värdena låg på gränsen av för högt/lågt? Kommer inte ihåg vilket. Och att de såg lite sämre ut än förra omgången provtagning.
Starten är gjord turkisk peppar är krossad till pulver i mortel.Blev sugen på chokladbollar får nog bli det idag. Kanske med lite lakrits i. Gott om hallon i frysen med Kanske kan bli lite hallon med.
Nej det går helt enkelt inte så jag va ju liksom tvungenSjälvklart måste ju spännena matcha!
Hur skulle det annars se ut
Jösses, blanda silver med guld som den värsta hillbilly
Har för mig att det finns någon tjänst där man kan hyra levande granar som sen planteras ut igen. Jag hoppas i alla fall att den finns och at jag inte bara drömt det
Som Jens F sa - bara bönder rider med brun sadel och svart tränsNej det går helt enkelt inte så jag va ju liksom tvungen
Å vad är det för fel på bönder egentligen va va vaSom Jens F sa - bara bönder rider med brun sadel och svart träns
Som Jens F sa - bara bönder rider med brun sadel och svart träns
Å vad är det för fel på bönder egentligen va va va
Vill minnas att jag sett en bild av Rolf-Göran när han mjölkar kor
Gör om det om du kan Jens F
Sitter och tittar på våran julgran. Nädu du får allt jobba en vecka till..Klätt av granen och plockat ihop allt julpynt. Nu ska det "bara" bäras ut i förrådet också....
Eldar och det snöar utanför fönstret. Vi förväntas tydligen få strax under en decimeter snö idag. Vi får väl se hur det blir med det....
Jag lär nog få sitta och titta på min ett tag till också.... Men avklädd och redo för att åka ut är den i alla fall....Sitter och tittar på våran julgran. Nädu du får allt jobba en vecka till..
Ja men jag håller stenhårt på MINST 13 januari... Särskilt som jag vet att det retar Särskilt två av sambons bröder med fruar. men jag har alltid kört benhårt på 20 dag knut.Jag lär nog få sitta och titta på min ett tag till också.... Men avklädd och redo för att åka ut är den i alla fall....