Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ullsockor jag fick av kollegan i julklapp på fötterna
Är inte kall iaf.
Kan inte vara utan för då blir smärtan olidlig
Det kan den bli ändå, men mindre risk vid strumpor på
För mig är alla småkronor.Den pågående matchen är dock juniorkronorna, inte småkronorna
Sitter och skrattar åt googles annonser. De envisas med att visa mig blöjannonser före nästan varje YouTubeklipp jag tittar på. Alltså jag är 45 år och har inga barn (eller partner) och har inga planer på att skaffa några ens om det inte vore så att bästa före datum är passerat. Varför tror de att jag är intresserad av att köpa Pampers?
Sitter och skrattar åt googles annonser. De envisas med att visa mig blöjannonser före nästan varje YouTubeklipp jag tittar på. Alltså jag är 45 år och har inga barn (eller partner) och har inga planer på att skaffa några ens om det inte vore så att bästa före datum är passerat. Varför tror de att jag är intresserad av att köpa Pampers?
Har du testat att ha toffor/skor? Ger lite mer stöd osv. Jag hade aldrig kunnat gå med bara strumpor, helt omöjligt.
Kan inte heller gå runt utan skor. Får fruktansvärt ont, så har nästan alltid skor eller tofflor inomhus!
För mig är alla småkronor.
Vilken match. Har aldrig sett något liknande.Det är förstås fritt fram att tycka men det kan ju bli lite förvirrande
Vilken match. Har aldrig sett något liknande.
Helt galet. Men nu känns det fördel USA.Vilken match. Har aldrig sett något liknande.
Får reklam för klockor, datorer och labbutrustning. de två första kan jag förstå. men labbutrusting? jag jobbar som en glorifierad bibliotekarie! Menar visst går jag runt och tittar på saker men bara för att kontrollera serienummer och besiktningsdokument, etc.Sitter och skrattar åt googles annonser. De envisas med att visa mig blöjannonser före nästan varje YouTubeklipp jag tittar på. Alltså jag är 45 år och har inga barn (eller partner) och har inga planer på att skaffa några ens om det inte vore så att bästa före datum är passerat. Varför tror de att jag är intresserad av att köpa Pampers?
Jag med, det är olidligt utan. Tofflor FTW!
Eller hur!!? Jag har tom inlägg som jag fått på remiss av reuma Mvh tant
En lever återhämtar sig.
En njure är exakt så dålig den är. Den kan bara bli sämre.
Så "gränsfall" säger inte så mycket. Stadium 4-5 brukar innebära dialys. Stadie fem kalla terminal. Då är det nära noll.
Så gränsfall - är det nära dialys?
Med tanke på vilka miljöbovar konstgranar är så tycker jag du ska fortsätta med äkta gran, om du ska ha någon alls.