Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var väl inte så farligt? Eller missuppfattade jag? 😅
Vi väntar på resten. Betänk att vi bor i lgh i hus. Låter bedrövligt med närmare 3000 antagligen jämfört med under 1000 normalt men så i relation till en 2a i hus är det sjukt trots att vi snålat på förbrukning. Men klart drägligt mot de som bor i eget hus, absolut!!! Utan eldningen vill jag inte ens tänka på vad det hade kostat....
 
Vi väntar på resten. Betänk att vi bor i lgh i hus. Låter bedrövligt med närmare 3000 antagligen jämfört med under 1000 normalt men så i relation till en 2a i hus är det sjukt trots att vi snålat på förbrukning. Men klart drägligt mot de som bor i eget hus, absolut!!! Utan eldningen vill jag inte ens tänka på vad det hade kostat....
Pratar vi kronor eller kilowattimmar? Månad eller år?
 
Förra veckan var vi 4 av 11 på plats på jobbet.

Den här veckan var de 8 av 11 (6 idag som var kort dag). Men somliga beskriver det som att halva styrkan var borta hela veckan. Lite olika hur man uppfattar det.

Eller så är det eliten som har semester 😎

(🤣🤣🤣).
 
Pratade i telefon, skulle leta fram en pryl, fick panik över hur stökigt det var där prylen låg och så plötsligt var jag i full fart med att städa riktigt ordentligt. Nu har jag alltså städat, ätit ett kokt ägg, nattrastat hundarna ordentligt och hamnat vid datorn igen. Ska fixa lite med bilder vilket egentligen var planerat till tidigare den här kvällen men då vilade jag... Och fy vad jag önskar att jag hade chokladbollar att äta nu!
 
Börjat rota i kassen med matgrejer som min kompis tog med sig till mig från Japan. Vet att en påse innehåller grönt te, en påse är jag rätt säker på är misosoppapulver, men resten har jag ingen aning om. Står bara på japanska och det ser ut som att det innehåller någon slags kryddpasta..
Men vad jag ska ha det till har jag ingen aning om. 😅
Måste nog fråga honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 815
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 700
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp