Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är frustrerad. Jag har problem (alltid haft det) med kramper/värk i benen och armarna. Går över med några ipren/panadol. Men nu när jag försökt sluta äta ipren tog jag bara några panadol. Problemet är bara att jag fortfarande har ont och ska försöka sova. Kan inte ta mer, och ipren kommer inte att hjälpa nu eftersom det var en timme eller så sedan panadolen. Bleh.
Iprene för kramper? :eek: :eek: :eek:

Har du försökt med magnesium istället??

Jag blir ofta förvånad över allt folk tar värktabletter för. Jag tror den asken vi köpte hem våren 2020 finns kvar än idag i skåpet. För många år sedan opererades pappa läkaren sa att jag skrev ut värktabletter åt dig. Han höll på att smälla av vid apoteket när han hämtade ut receptet. Det var typ 100 st utskrivna med 4 uttag. 100 st har nog knappt han ätit under sin livstid. :rofl: :D:D:D:rofl::rofl::rofl:
 
Senast ändrad:
Skulle parkerat om bilen igår för på torsdagar finns det absolut ingen parkering eftersom hela området har parkeringsförbud precis samma dag, av någon störig anledning. Men, jag orkade inte och nu kom det oändliga mängder snö inatt. Så nu måste jag inte bara cirkulera halva kommunen efter en parkeringsplats utan dessutom skotta ut, skrapa och förmodligen behöva fickparkera över vall :grin: Innan kl. 8.
 
Avskyr snö. Dagens runda växlade mellan modd, djup snö och snö som blåste rakt i ansiktet.
927DD843-796F-4492-92EA-F77B21B1E1B8.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 798
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp