Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har idag köpt ett par stålhättaskor och ridbyxor på rea. Bra köp tror jag men blev chokad av att jag har två storlekar större än jag trodde på byxorna! Det var en liten eye opening O_o inte konstigt typ alla ridbyxor jag har känns så sjukt små :laugh:
Sedan slank det med en gosig kofta också. En sån där man bara vill mysa i och dricka varm choklad i :D
 
Sitter och funderar på hur det skulle vara i olika städer. Konstaterar att det i Linköping finns bostäder som är fina och mycket billigare än här, och de verkar ha flera riktigt bra hundrastgårdar också. Kanske skulle kunna vara något för framtiden? Det är förövrigt mitt standardsätt att kolla städer på. "Hemnet! Ok, bostäder kostar ungefär sådär mycket... Google maps! sök på hundrastgård i området... Ah! Bilder? hm..." :p
 
Sitter hemma och myser i en tjock tröja efter att ha fixat stallet, tagit in hästarna och nu även ätit. Silagebalarna som kom tidigare idag var helt perfekta, precis sådana jag ville ha. Hästarna älskade det.
Funderar nu på om jag ska spela civ eller om jag ska gå och lägga mig. Tog semester imorgon så det är "fredag" :bump:
 
Ja varför inte? 😅
Jag har en liten walk-in-closet jag har ehm ”byggt på höjden”. Jag har också ett förrådsutrymme uppe innanför loftet (pga att badrummet intill är sänkt i taket). Jag måste helt enkelt stuva om allt. Dock måste jag ha ngn som stöttar när jag klättrar på stegar så att jag inte råkar ramla ihjäl mig

Jag tror att två fyrbenta typer med svans skulle rösta mycket starkt för att arrangera en upphissad klädstång. Ännu en attraktion på det enastånde tivolit för katter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 793
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 699
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 945
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp