Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ännu gladare nu! Jäklars vad taktiskt kört av Frida!!Kollar på TdS och är nöjd över att norskorna är avhängda
Hemma igen.Sitter och väntar på att min försäljaren ska bli klar med kunden innan. Min billeasing är slut i juni så ska titta på alternativ. Om jag ska leasa mer eller köpa loss bilen och vad det skulle kunna kosta.
Du har ju gott om takhöjd, funderat på en klädstång du kan hissa upp vid behov?Lyssnar på franska smäktande hits och planerar för att frigöra mer sittplatser för middagsgäster. Mamma påpekade att det hade blivit en aning mer plats för folk att sitta om jag tog bort alla kläder samt att gästerna slapp sitta inramade av typ paljettklänningar med svandun
Måste medge att hon har en poäng! Frågan är dock var jag ska stoppa alla kläder?!
Jag håller även på att tina en flaska vitt vin som jag glömde i frysen. Har nu ställt flaskan på golvvärmen i badrummet för att skynda på processen pga är jävligt sugen på chardonnay till middagen.
Du har ju gott om takhöjd, funderat på en klädstång du kan hissa upp vid behov?