Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, ska försöka få till samtalsstöd genom jobbet när jag jobbar igenSka du inte försöka boka in en läkartid? Du har skrivit så mycket om hur nere du är på senaste tiden
Inledde starkt med att skicka ett mail till en kollega där jag inledde med "Happy Monday!" och frågade om vi kunde ta ett Teamsmöte imorgon tisdag. Det är onsdag idag. Bra där Mineur, bra där!Dricker morgonkaffet och försöker komma fram till vem jag är, vad jag jobbar med egentligen och framförallt: vad mitt lösenord till jobbmailen är Ska bli skönt att riva av plåstret och få den här första arbetsdagen 2023 avklarad (tekniskt sett börjar den inte förrän om 5 minuter, därav Bukehäng), sen när jag väl är igång kommer det förhoppningsvis att gå av bara farten. Men bara i 72 dagar, sen ska jag iväg och hänga i regnskogen/på stranden i en månad
Vad bra! Hoppas du får det. Har du tänkt något på medicinering? (Om du inte redan tar det)Jo, ska försöka få till samtalsstöd genom jobbet när jag jobbar igen
Inledde starkt med att skicka ett mail till en kollega där jag inledde med "Happy Monday!" och frågade om vi kunde ta ett Teamsmöte imorgon tisdag. Det är onsdag idag. Bra där Mineur, bra där!
Jag är öppen för det, men tror det främst är hjälp med tankar och känslor jag behöver. Tänker att Företagshälsan kommer säga till om de tycker jag ska söka vc också.Vad bra! Hoppas du får det. Har du tänkt något på medicinering? (Om du inte redan tar det)
Hoppas det! Det är så lätt att fastna i det där deppiga och där varje dag känns som en uppförsbacke istället för att det bara ”är”.Jag är öppen för det, men tror det främst är hjälp med tankar och känslor jag behöver. Tänker att Företagshälsan kommer säga till om de tycker jag ska söka vc också.
Det är främst ett par veckor bakåt det varit riktigt tufft, så förhoppningsvis ska det hjälpa med samtal.
Sen är ju inte allt kasst heller. Jag har många ljusa stunder/dagar också även när jag har lägre perioder. Bara lätt att passa på att vräka ur sig lite här för att få ur sig det.Hoppas det! Det är så lätt att fastna i det där deppiga och där varje dag känns som en uppförsbacke istället för att det bara ”är”.
Ja så klart är det såSen är ju inte allt kasst heller. Jag har många ljusa stunder/dagar också även när jag har lägre perioder. Bara lätt att passa på att vräka ur sig lite här för att få ur sig det.