Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här ska det bli 7 plusgrader och regna 15 mm.... Men på fredag ska vi tydligen få snö. Som sedan nästan omedelbart ska regna bort igen.....Här lär vi inte få snö idag... -18 så jag tänker hålla mig hemma och chilla
Jag hittade ingen uppmaning om det, så jag är på jobbetDe har gått ut med varning här och uppmanar alla som kan jobba hemma att göra det. Så det gör jag. Hemmajobb it is.
Radion hade lagt ut på sin facebooksida att polisen rekommenderade det i mitt län. Läste inte om det var exakt min kommun, men jag är hemma ändå. Hittills inte en snöflingaJag hittade ingen uppmaning om det, så jag är på jobbet
Kallt ute, kallt inne. Lägenhet är inte alltid skitkul när vädret svänger.
Jag hade 16 när jag kom hem igår kväll. Efter att ha sovit i rummet har det kommit upp till 18.Åh, tror nog mitt hus är värre... jag glömde dra på elementet i kontoret igår kväll så det var 12 grader när jag klev upp
Ska du inte försöka boka in en läkartid? Du har skrivit så mycket om hur nere du är på senaste tidenVar verkligen inte en bra dag igår. Vet inte om jag nånsin varit så djupt ner i mörkret..
Idag är huvudet ovanför vattenytan, även om förkylningen fortfarande inte vill släppa taget.
Skönt att se ljuset dock, och hoppas på att kunna jobba lite imorgon i alla fall och få lite social kontakt (på teams ). Ridlägret får jag ge upp hoppet om