R
Raderad medlem 68338
Kan du ta min lägenhet på en gång?
Haha nej har checkat ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du ta min lägenhet på en gång?
Jag bor i ett radhus i en mellanstor stadÄr så uttråkad. Vad gör man själv i ett radhus i en medelstor stad
Attans då, det har ju jag med, för länge sedanHaha nej har checkat ut
Är som tur är inte ensam så länge till varit det nu i 23 minuter dvs en evighetJag bor i ett radhus i en mellanstor stad
Är som tur är inte ensam så länge till varit det nu i 23 minuter dvs en evighet
Låter som att du bor i eller nära mitt hemmalän, känns bra att sitta i Skåne o slippa skotta snö tills på fredag när vi är hotade.Funderar på om jag kommer ta mig till och från jobbet imorgon, är orange varing pga snö hela dagen. Tog med datorn hem fall det är snökaos imorgon
Här hade det kommit en dryg decimeter imorseLåter som att du bor i eller nära mitt hemmalän, känns bra att sitta i Skåne o slippa skotta snö tills på fredag när vi är hotade.
Vi hörde på nyheterna håll er hemma. Undra om chefen håller med.Funderar på om jag kommer ta mig till och från jobbet imorgon, är orange varing pga snö hela dagen. Tog med datorn hem fall det är snökaos imorgon
Jag kan ju jobba hemma, så känns som att det är dumt att köra bil imorgon om man inte måste.Vi hörde på nyheterna håll er hemma. Undra om chefen håller med.
Min språknördiga fördom är att skola inte på något sätt garanterar bra svenska. Och de kanske medvetet skriver hemskt för att försöka locka många sökande som kan förbarma sig över dem? Kul dock att skollogopedin växer så!Checkar vanemässigt in på Platsbanken med jämna mellanrum. Läste precis en av de sämst skrivna platsannonserna jag någonsin sett. Jag begriper inte hur en skola (!) som söker en logoped (!) kan publicera något så illa skrivet
Vi kan inte det. Och vi bor i fel del av landet. Men vi skyller på det. som närfolk hälsomyndigheten sa före jul stanna hemma.Jag kan ju jobba hemma, så känns som att det är dumt att köra bil imorgon om man inte måste.
Min språknördiga fördom är att skola inte på något sätt garanterar bra svenska. Och de kanske medvetet skriver hemskt för att försöka locka många sökande som kan förbarma sig över dem? Kul dock att skollogopedin växer så!
Suck! Min hemkommun har säkert också ambition att bli Sveriges bästa skolkommun. För två år sedan rankades de 290 i landet och i fjol 289 om jag minns rätt. Ge det 288 år till bara.Jag ser vad du menar men jag har så svårt att se hur den taktiken ska fungera. Jag menar, när man samtidigt påstår sig ha medarbetare som "brinner för sina jobb" och uttrycker ambitioner om att bli "Sveriges bästa skolkommun", så blir det ju helheten bara skrattretande.
Jag kunde för övrigt inte hålla mig utan skickade ett nyfiket frågande mejl till angiven kontaktperson. Ska bli intressant att se vad personen svarar Gissar att jag är den där personen som förbarmar sig över dem, i detta enda ärende - har absolut ingen plan på att faktiskt söka tjänsten
Också varning här, se om hovis blir insnöad eller dyker uppJag kan ju jobba hemma, så känns som att det är dumt att köra bil imorgon om man inte måste.
Skicka mail till dom annars och be dom ringa upp dig.Försökt ringa Pensionsmyndigheten för att prata om dem med mamma. Åtta gånger under två timmar och det enda jag fick höra var att det är många som ringer, välkommen åter, *klick* Nu har jag kommit så långt att jag sitter i telefonkö. Förväntad kötid 1 timme och 20 minuter
Jag läste ridhus först och tänkte att det var lite märkligt att vara där utan att ha något att göra men fortsatte med en axelryckning.Är så uttråkad. Vad gör man själv i ett radhus i en medelstor stad