Helt olika definition på tidigt också förmodligen....Vi har verkligen helt olika definition på sent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt olika definition på tidigt också förmodligen....Vi har verkligen helt olika definition på sent!
Linköping har dessutom både mycket trevlig brukshundklubb med mycket trevligt folk däribland några hyvens collieägare (), det finns underbara naturområden nära city (en kvart med buss max) och dessutom en prisvärd inomhushall för hundträning.Sitter och funderar på hur det skulle vara i olika städer. Konstaterar att det i Linköping finns bostäder som är fina och mycket billigare än här, och de verkar ha flera riktigt bra hundrastgårdar också. Kanske skulle kunna vara något för framtiden? Det är förövrigt mitt standardsätt att kolla städer på. "Hemnet! Ok, bostäder kostar ungefär sådär mycket... Google maps! sök på hundrastgård i området... Ah! Bilder? hm..."
Här vräker snön ner... sambon har skottat 3 ggr. Jises undra om man kommer ut till ridskolan imorgon...Det växlar mellan att regna och att ösregna... Och så ska det tydligen hålla på HELA natten.... Men man får väl vara glad att det inte är snö...
Jag förstår dig helt och hållet!Borde antingen gå och duscha eller gå och lägga mig så jag kan gå upp tidigare och duscha innan jobbet.
Vad gör jag istället? Sitter i soffan och äter ostbågar och sörplar Pepsi max
Låter utmärktLinköping har dessutom både mycket trevlig brukshundklubb med mycket trevligt folk däribland några hyvens collieägare (), det finns underbara naturområden nära city (en kvart med buss max) och dessutom en prisvärd inomhushall för hundträning.
Googlade, att någon går på en sån här grej?Tittar på dokumentären Don’t pick up the phone. Fan vad sjukt, alltså, sjukaste sjukt hela grejen.
Googlade, att någon går på en sån här grej?
https://www.mamamia.com.au/netflix-dont-pick-up-the-phone/
Jag stod och väntade på min dåvarande vid Svampen på Stureplan för massor med år sedan, före mobiltelefonernas tid. Det fanns telefonautomater där och plötsligt började en telefon ringa. Jag såg mig omkring men det fanns ingen annan i närheten så jag svarade, utifall att det var ex som av någon anledning hade telnr dit och visste att jag väntade, men det var en okänd man, antagligen från ett kontor med utsikt över Svampen. Jag kommer inte ihåg exakt vad han sa, men jag hängde snabbt upp igen och flyttade mig ett par meter och efter en liten stund till kom ex och vi gick.Vet, det är helt sjukt. Men de pratar också en del i dokumentären om hur människor reagerar på auktoriteter och vad folk är benägna att göra när de tror att de gör rätt. Så har han väl både sökt efter, och lyckats få tag på, några som inte är de skarpaste knivarna i lådan. Det är helt sjukt, och mörkt.
Hoppas det blir bättre snart!Är frustrerad. Jag har problem (alltid haft det) med kramper/värk i benen och armarna. Går över med några ipren/panadol. Men nu när jag försökt sluta äta ipren tog jag bara några panadol. Problemet är bara att jag fortfarande har ont och ska försöka sova. Kan inte ta mer, och ipren kommer inte att hjälpa nu eftersom det var en timme eller så sedan panadolen. Bleh.
När gubben får kramp i benet, då smörjer han på med voltaren gel.Är frustrerad. Jag har problem (alltid haft det) med kramper/värk i benen och armarna. Går över med några ipren/panadol. Men nu när jag försökt sluta äta ipren tog jag bara några panadol. Problemet är bara att jag fortfarande har ont och ska försöka sova. Kan inte ta mer, och ipren kommer inte att hjälpa nu eftersom det var en timme eller så sedan panadolen. Bleh.
Har du testat magnesium? På mig funkar det som tillskott.Är frustrerad. Jag har problem (alltid haft det) med kramper/värk i benen och armarna. Går över med några ipren/panadol. Men nu när jag försökt sluta äta ipren tog jag bara några panadol. Problemet är bara att jag fortfarande har ont och ska försöka sova. Kan inte ta mer, och ipren kommer inte att hjälpa nu eftersom det var en timme eller så sedan panadolen. Bleh.