Snurrfian
Moderator
Om det inte behöver vara allt för hållbara skor så Deichmann, jag som har stora fötter hittar faktiskt skor där.Förflyttar mitt inlägg hit, i hopp om tips. Den gamla tråden lär väl snart låsas och försvinna i gömmorna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte behöver vara allt för hållbara skor så Deichmann, jag som har stora fötter hittar faktiskt skor där.Förflyttar mitt inlägg hit, i hopp om tips. Den gamla tråden lär väl snart låsas och försvinna i gömmorna
Klart du är värd det!Funderar på om jag ska ge mig själv lön. Är jag verkligen värd lön? Känns som att jag mest druckit vin och ätit god mat på sista tiden
Sålänge de har skor för små fötter också, så är det värt att kika påOm det inte behöver vara allt för hållbara skor så Deichmann, jag som har stora fötter hittar faktiskt skor där.
Jag vill ha! Eller rättare sagt, trädgården behöver. Inte en droppe har kommit och på SMHI flyttas regnet bara framåt i tiden så vi får väl se om det blir något allsVilka var det som ville ha regn? Kom genast och hämta!!! Gratis idag
Jag och regnet finns i Södra Norrland efter kusten, åt vilket håll ska jag skicka det?Jag vill ha! Eller rättare sagt, trädgården behöver. Inte en droppe har kommit och på SMHI flyttas regnet bara framåt i tiden så vi får väl se om det blir något alls
13?Det skiljer ca 13 grader från igår och det är underbart!
Idag går det äntligen att rida ut igen. Samt andas
Kommer. Ska bara in till stan en vända förstVilka var det som ville ha regn? Kom genast och hämta!!! Gratis idag