Då får de sitta tätt som bara den. 4-5 cm avståndSambon har satt träribbor halvvägs upp på vår nätdörr. De sitter så tätt att ingen katt kommer mellan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får de sitta tätt som bara den. 4-5 cm avståndSambon har satt träribbor halvvägs upp på vår nätdörr. De sitter så tätt att ingen katt kommer mellan
Jag var tvungen att mätta och de sitter med 4-5 cm avståndDå får de sitta tätt som bara den. 4-5 cm avstånd
Blir ju nästan som en extra dörr då ju. Men lite luft släpper den ju igenom förstås.Jag var tvungen att mätta och de sitter med 4-5 cm avstånd
Det är magnetlås på den som är rätt starka. Mina två odågor håller sig på rätt sida om nätet. Den ena av dem är fenomenal på att peta upp dörrar om det är minsta lilla glipa men nätdörrarna har han inte rått på.Har tittat på den, men är lite tveksam till att de håller katterna inne. Den ena är en riklig rymmare.
Jag tänkte mer att nätet i sig inte håller.Det är magnetlås på den som är rätt starka. Mina två odågor håller sig på rätt sida om nätet. Den ena av dem är fenomenal på att peta upp dörrar om det är minsta lilla glipa men nätdörrarna har han inte rått på.
Det gäller ju också att sätta nätdörren på rätt sida så katterna inte kan trycka upp den...
I början försökte de klättra men nätet är rätt hårt och tätt så det lyckades inte.Jag tänkte mer att nätet i sig inte håller.
Låter bra! Ska kolla om de har några i min butik.I början försökte de klättra men nätet är rätt hårt och tätt så det lyckades inte.
Men med träribbor finns det väl ingen chans att klämma sig igenom?Jag tänkte mer att nätet i sig inte håller.
Jag menade nätdörren, inte ribborna. Men jo, katter är fantastiska på att klämma sig igenom sakerMen med träribbor finns det väl ingen chans att klämma sig igenom?