Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra! Jag blev ”tvungen” att förnya mitt pass i början av 2021 då jag tappat bort körkortet och behövde identifiera mig för att få ett nytt, för att kunna hämta ut mitt Secret Santa-paket. Är väldigt glad för det nu i efterhand med tanke på allt passkaos detta år. Tänk sen om 5 år när alla ska förnya passen igen…Blev jätte snopen att det fanns tid,sist jag kollade var det typ ledig tid i nov. Nu kunde jag välja på mån eller tis i Skövde.
Och jag valde nat.id ska inte åka utanför EU
Han var riktigt bra!Jag har lyssnat på Bengt Einar "Sotarn" Johanssons sommarprat. Om ni bara ska lyssna på ett enda sommarprat i år - lyssna på detta
En vanlig ovanlig svensk man och hans liv.
Men alltså förlåt, jag förstår inte detta. Allas pass kan väl ändå inte gå ut samtidigt? Mitt behöver inte förnyas i år. Inte heller om fem år.Bra! Jag blev ”tvungen” att förnya mitt pass i början av 2021 då jag tappat bort körkortet och behövde identifiera mig för att få ett nytt, för att kunna hämta ut mitt Secret Santa-paket. Är väldigt glad för det nu i efterhand med tanke på allt passkaos detta år. Tänk sen om 5 år när alla ska förnya passen igen…
Alla som gjort nya pass i år kommer ju behöva nya om senast 5 år? Och det var ju många som gjorde nya i år eftersom de struntat i att förnya under pandemin.Men alltså förlåt, jag förstår inte detta. Allas pass kan väl ändå inte gå ut samtidigt? Mitt behöver inte förnyas i år. Inte heller om fem år.
Hehe ja men folk behöver ju förnya varje år? På vissa låter det som att det sker samtidigt för alla menar jag, och så är det ju inte.Alla som gjort nya pass i år kommer ju behöva nya om senast 5 år? Och det var ju många som gjorde nya i år eftersom de struntat i att förnya under pandemin.
Nej men eftersom många förnyar i år så kommer lika många behöva förnya om 5 år, så förstår inte riktigt vad du inte förstår? Ett nytt pass är giltigt i 5 år oavsett om ditt tidigare pass gick ut för 1, 5 eller 10 år sedan. Förhoppningvis är väl polisen förberedda om 5 år.Hehe ja men folk behöver ju förnya varje år? På vissa låter det som att det sker samtidigt för alla menar jag, och så är det ju inte.
Jag tappade bort mitt körkort mitt i detta kaos jag fick skaffa id-kort hos Skatteverket, men även där var det hyfsat lång väntetidBra! Jag blev ”tvungen” att förnya mitt pass i början av 2021 då jag tappat bort körkortet och behövde identifiera mig för att få ett nytt, för att kunna hämta ut mitt Secret Santa-paket. Är väldigt glad för det nu i efterhand med tanke på allt passkaos detta år. Tänk sen om 5 år när alla ska förnya passen igen…
Panik Det var inte kul att tappa bort körkortet samtidigt som jag inte hade giltigt pass. Men det löste sig till slutJag tappade bort mitt körkort mitt i detta kaos jag fick skaffa id-kort hos Skatteverket, men även där var det hyfsat lång väntetid
Du skulle ha förnyat körkortet istället. Det gjorde jag och det tog 5 dagar inklusive posttid för rekomenderat brev!Jag tappade bort mitt körkort mitt i detta kaos jag fick skaffa id-kort hos Skatteverket, men även där var det hyfsat lång väntetid
Okej, tror vi utgår från två olika saker Du verkar om jag förstår dig rätt utgå ifrån att passkaoset nu beror på att så många förnyar samtidigt? Jag har inte följt det hela så noga men jag har fått uppfattningen att det beror på andra faktorer (vilket kanske inte stämmer), så det är nog därför vi inte förstår varann just nu.Nej men eftersom många förnyar i år så kommer lika många behöva förnya om 5 år, så förstår inte riktigt vad du inte förstår? Ett nytt pass är giltigt i 5 år oavsett om ditt tidigare pass gick ut för 1, 5 eller 10 år sedan. Förhoppningvis är väl polisen förberedda om 5 år.