Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är jättebra att du har det i din journal OM du skulle få långvariga besvär.

Kryakrya och lyssna på kroppen om den bromsar. :heart


Kl
Maten kom precis så jag har äntligen fått min hrm… morgonkopp och satt mig på balkongen med en ny ljudbok efter högintressant tips från @parellikusken i sommarbokbingotråden. :bow:

Har lägenheten full med blöt tvätt eftersom någon schemaläggare på hemtjänsten tyckte det var rimligt med 37 minuters torktid idag. Tur att tumlarna var ovetande, annars hade de väl fått stressutslag eller något.:laugh:
Åh, vilken bok? 🙂
 
Hade tur med vädret och var hemma tio minuter innan det börja ösa ner. I morse försov jag mig och vaknade 07:58 när jag ska gå hemifrån åtta. Lyckades duscha, borsta tänderna, ge katten mat och var ute ur lägenheten kvart över. :D Hann i tid med tre minuter till godo, hah!
 
Fick ett sms från min mobiloperatör att det tydligen kommer bli lag på att man måste registrera sig på sitt kontantkort... Undra om man kommer bli nerringd av diverse försäljare sen? 🙃
Man kan ha hemligt nummer. Det har jag alltid haft, även när jag hade fast telefon. Då lämnar inte operatören ut det till folk och företag.
Till mig ringer bara försäljare från företag som jag har/har haft avtal med, t.ex. försäkringsbolaget, tidningar.
Fast på sistone har det ibland kommit skräp-sms. Dem blockerar jag direkt.
 
Det är jättebra att du har det i din journal OM du skulle få långvariga besvär.

Kryakrya och lyssna på kroppen om den bromsar. :heart


Kl
Maten kom precis så jag har äntligen fått min hrm… morgonkopp och satt mig på balkongen med en ny ljudbok efter högintressant tips från @parellikusken i sommarbokbingotråden. :bow:

Har lägenheten full med blöt tvätt eftersom någon schemaläggare på hemtjänsten tyckte det var rimligt med 37 minuters torktid idag. Tur att tumlarna var ovetande, annars hade de väl fått stressutslag eller något.:laugh:
Precis så tänkte jag också. Såhär en vecka in i det så är jag bitvis ganska pigg. Men all fokus hittills har varit på att ta hand om den skadade ponnyn och vila.
Jag har nog ätit mer färdigmat senaste veckan än på flera år 😅.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp