R
Raderad medlem 68338
Läste ”halv is-tid sen” tänkte ”jo, men det är ju bra, arkeologer liksom.
Ändå en fullt rimlig felläsning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste ”halv is-tid sen” tänkte ”jo, men det är ju bra, arkeologer liksom.
Jösses vilket bra pris....och jag fyndade på vägen hem från jobbet! 99p per förpackning (runt tio kronor), kort datum så rätt in i frysen!
Visa bifogad fil 95209
Ett litet gäng Pseudomugil sp neon red och ett par gula molly.Vilken art?
För att inte tala om de personer som lever med gömd identitet.Fick ett sms från min mobiloperatör att det tydligen kommer bli lag på att man måste registrera sig på sitt kontantkort... Undra om man kommer bli nerringd av diverse försäljare sen?
Kisse ser hungrig ut...och jag fyndade på vägen hem från jobbet! 99p per förpackning (runt tio kronor), kort datum så rätt in i frysen!
Visa bifogad fil 95209
Varning, söta ormbarn.Ååååh, min vän har så många underbara små ormbeeebisar!
Jag ska inte ha en till orm, jag ska inte ha en till orm, jag ska inte....
Alltid!Kisse ser hungrig ut
Mitt kontantkort är registrerat för flera år sedan. Numret är dock dolt från sökregister mm så det har aldrig ringt någon försäljare eller så till mig. Förutom folk/företag jag har gett ut numret till då.Fick ett sms från min mobiloperatör att det tydligen kommer bli lag på att man måste registrera sig på sitt kontantkort... Undra om man kommer bli nerringd av diverse försäljare sen?
Vilka häftiga färger
Visst är de! Hon har några riktigt spännande kullar på gång i år.Vilka häftiga färger