Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag hade vi sällskap av grannen och hennes stora connemara 🥰 Han är dessutom vit 😂 Men Trule älskar honom och blir alltid lika glad när han dyker upp. Det hängde på i nästan 1 mil i jogging fart innan vi körde sista varvet själva innan vi svängde av hemåt. Trule nöjd och belåten ❤️
IMG_20220714_113840677.webp

Fick ett sms från min mobiloperatör att det tydligen kommer bli lag på att man måste registrera sig på sitt kontantkort... Undra om man kommer bli nerringd av diverse försäljare sen? 🙃
Mitt kontantkort är registrerat för flera år sedan. Numret är dock dolt från sökregister mm så det har aldrig ringt någon försäljare eller så till mig. Förutom folk/företag jag har gett ut numret till då.

Försöker ta mig ur sängen och försöka göra någonting annat. Går segt, vill verkligen inte gå upp.
Har iaf läst ikapp mina notiser och annat här, som jag undvikit i flera dagar av någon outgrundlig anledning. :crazy:

Huvudet är inte alls med den senaste tidena så mår inte bra alls. Men måste gå upp och äta någonting som inte blivit av än. Senare ska jag åka iväg och hälsa på exet iaf. Göra någonting annat så kanske det känns lite bättre...:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka