Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
<<--- jag när jag miglar och säger åt folket att draMina grannar hade ev behövt anlita dig så att folk går hem i rimlig tid! Ska vidarebefordra detta
En präst här envisas med att sjunga på såväl gudstjänst som popquiz, och det låter för jävligt. Varken takt eller ton stämmer.Jag tycker ibland lite synd om präster eftersom de måste sjunga a cappella och undrar hur man gör när man är tondöv
Men måste någon vara med menar du?Inte i år, jag jobbar ju. Kanske nästa sommar!
Speciellt när det finns människor som inte har råd att hämta ut medicin.Känner att jag behöver ha skämskudde för henne.
Lite magstarkt att låta pressen skriva om det.
Ja hon kanske vill kunna köpa saker själv?Furuvik är väl en djurpark? Behöver man ett konto där?
Menar du bankkonto eller konto på djurparken? Har inte varit på djurpark/nöjespark sen 80-talet så vet inte hur det funkar numera.Ja hon kanske vill kunna köpa saker själv?
Ja usch .. Varit på någon rejält plågsam begravning. Som tur var bjöds det på snaps på samling efter så jag kunde lugna ner mig.Jag tycker ibland lite synd om präster eftersom de måste sjunga a cappella och undrar hur man gör när man är tondöv
Bankkonto.Menar du bankkonto eller konto på djurparken? Har inte varit på djurpark/nöjespark sen 80-talet så vet inte hur det funkar numera.