När får du in varmvatten då?
Säg det. Augusti har jag hört. Inte vilken del men antagligen slutet eftersom elementen som ska upp inte heller är uppe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När får du in varmvatten då?
Inte i år, jag jobbar ju. Kanske nästa sommar!Så härligt för henne. Blir det Tunarp i år med. (om nu ongen ens vill hem från farmor)
Känner att jag behöver ha skämskudde för henne.Tänkte detsamma! Inte riktigt samma sak som att fundera på hur man ska ha råd till mat hela månaden eller om man ska tanka bilen
Funderar på hur tusan man prissätter oanvända 50 cl kristallsnifters från populär serie av populär designer. Serien kom ut under 80-talet och vissa glas går att köpa än idag, men just den modellen jag har verkar inte längre gå att köpa på marknaden
Hade gett rätt mycket för att få se Wallabies i trädgården.Klockan är just efter 18.00 här och det är ju vinter här så det lär vara bäckmörkt inom.30-40 min...
Hur som, två wallabies (liten avart av känguru typ) mumsar på baksidan av ogräs... hade just en "bush-fasan" som gick förbi här på framsidan av trädgården och på andra sidan vägen har vi en stor över 100 år förmodligen, eukalyptusträd som.växer, med en koala hane som ropar ut "mating sounds" (youtubea detta och vem som helst blir förvånad hur dessa söta djur kan stöna ut dessa ohyggliga vildsvinsläten hahh...)
Men ibland får jag nypa mig i armen och tänka att detta är exotiskt, och inte bara vardag ❤
Inte såå exklusiva kanske, 50 cl snifters (enligt orginslkartong) intermezzo blue, av Erika Lagerbielke.Har du kollat på Tradera? Det kanske går att få en fingervisning om priset där
Edit: Är det Ingegerd Råman med förgyllning är de DYRA...