Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad orsakar ångesten?Försöker mota bort ångesten och tänker att buke är fantastiskt.
Gjort en plan hur lilla M kan skötas om jag blir riktigt riktigt dålig mot all förmodan.
Jag är sjuk. Häst med sårskada och boxvila som idag haft penicillinchock.Vad orsakar ångesten?
Ajdå, och ingen självklar hjälpare?Jag är sjuk. Häst med sårskada och boxvila som idag haft penicillinchock.
Lite annat som händer i periferin med, men det är huvudorsaker.
Inte fotbollTvättmaskinen tömd. Diskmaskinen tömd. Torktumlaren tömd. Nu ska jag kolla på film
Maken också smittad, och medryttaren som hjälpte till när vi åkte in (precis innan jag blev sjuk).Ajdå, och ingen självklar hjälpare?
Bor du i nordvästra skåne kan säkert jag hjälpa till också.Maken också smittad, och medryttaren som hjälpte till när vi åkte in (precis innan jag blev sjuk).
Känner inte massor med folk som bor granne som kan sköta sår osv direkt .
Men nu finns en lösning i allra värsta fall och vi blir för dåliga.
Lösningen är via en vän som jag fått från buke från början. Så det är ingen okänd nu, men utan buke hade jag inte haft den vännen.
Det gör jag inte, långt ifrån men tack!Bor du i nordvästra skåne kan säkert jag hjälpa till också.
Inte fotboll
Sport är bäst live om det ska ses påJag har en hel natt på mig att se på fotbollen
Sport är bäst live om det ska ses på