Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser (Aftonbladet) om Elisabeth Höglund som måste sälja två av sina boenden. Känner väl kanske inte att det är sådär jättesynd om henne. Hon har kvar huset i Bergslagen. Men skulle hon inte trivas kan hon flytta till Norrland eller norra Italien.

Hårda tider för en del.
 
Läser (Aftonbladet) om Elisabeth Höglund som måste sälja två av sina boenden. Känner väl kanske inte att det är sådär jättesynd om henne. Hon har kvar huset i Bergslagen. Men skulle hon inte trivas kan hon flytta till Norrland eller norra Italien.

Hårda tider för en del.

Läste hennes intervju i Expressen och kunde inte låta bli att skratta lite, särskilt hennes kommentar om att om inte de två andra boendena i Tungelsta och Spanien säljs med förtjänst vet hon inte vem som kommer betala renoveringarna på huset i Bergslagen. Eh?
 
Såhär kan man också sova :love:

20220711_004256.webp
 
Läser (Aftonbladet) om Elisabeth Höglund som måste sälja två av sina boenden. Känner väl kanske inte att det är sådär jättesynd om henne. Hon har kvar huset i Bergslagen. Men skulle hon inte trivas kan hon flytta till Norrland eller norra Italien.

Hårda tider för en del.
Tänkte detsamma! Inte riktigt samma sak som att fundera på hur man ska ha råd till mat hela månaden eller om man ska tanka bilen :meh:
 
Roar mig med känslomässig berg- och dalbana...
Sovit bättre än på flera tter (mer hade väl varit optimalt men ändå.

Lilla hästen ser bra ut i kameran. Tänker att jag ska äta frukost med sånt "bakeoffbröd" innan jag går ut.
Känner för första gången i år (nä jag skojar inte) för en kopp te. Tror ni jag hittar burken med teer?
Blir så arg att jag grinar en skvätt.

Kommer då ett sms från earlybird.
Det jag beställde i fredags kväll har redan kommit. Underbart eftersom jag efter extra omläggning igår fått slut på Snögg. Blir så glad att jag nästan jublar.

Labil just nu? Jag?
 
Alltså... det var länge sedan den damen var i kontakt med verkligheten :D
Man ska väl kanske inte skratta, men när hon beklagade sig för att dom blev rånade tog ett högt pris med. Vem går runt med bådas pass, alla kreditkort, alla kontanter och bilnycklarna, när bilen står i Sverige? Sen gnälla att det blir en dyr parkering, precis som om det vore det största problemet när dom hade blivit rånade för andra gången..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Dressyrsnack 17
  • Allt känns hopplöst…

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp