Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte såå exklusiva kanske, 50 cl snifters (enligt orginslkartong) intermezzo blue, av Erika Lagerbielke.

Har googlat överallt och just den modellen verkar vara svår att hitta iom utgått från sortiment, men enligt en tysk sida så är modellen lik brandyglas, fast de jag har här är större än de glasen 🤷‍♀️
Är det bara jag som inte har en aning om vad snifters är och inte lyckas googla fram pålitliga svar?
 
Slängde om fraser, googlade lite mer och enligt en amerikanska sida som inte heller har dem i lager, men där priset ligger kvar så ca 650 sek per glas. Sen om det är 50 eller 26 cl (som verkar vanligt) framgår inte, men en början iaf :up:
Sen var bästa stället att sälja sånt på är, är en annan sak. Tvivlar på att lokala facebookgrupper är rätt marknad :D

Är ingen traderamänniska, men har en kompis som är. Måhända hon kan lägga ut dem där.
 
Inte såå exklusiva kanske, 50 cl snifters (enligt orginslkartong) intermezzo blue, av Erika Lagerbielke.

Har googlat överallt och just den modellen verkar vara svår att hitta iom utgått från sortiment, men enligt en tysk sida så är modellen lik brandyglas, fast de jag har här är större än de glasen 🤷‍♀️

Åh... Lagerbielke/Intermezzo är eftertraktade. Du bör kunna få bra betalt för dem. Lägg ut dem på Tradera nu i månadsskiftet och jag skulle säga ett utrop på minst 400kr/glas men gissar att du kan få mer.
 
Semester.

Har lyckats med att verkligen ha semester. Det mest ordentliga jag gjort är att vara med vid stallkompis besiktning och köp av häst.

Borde ta igång med att städa hemma........borde.
jag dricker kaffe och surfar istället.
 
Har haft en stund av hur saker leder vidare. A blir medbjuden till Furuvik med faster imorgon ➡️ jag får tummen ur och kollar upp det med eget konto till henne ➡️ fyller i ansökan och behöver bild på hennes pass ➡️ inser att passet gått ut ➡️ skickar in ansökan ändå och hoppas att det funkar + bokar tid för nytt pass åt henne. Nu måste jag packa väskan till jobbet imorgon och försöka sova! 😅
Furuvik är väl en djurpark? Behöver man ett konto där? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp