Har handlat färg och målat. Blekt ljusblå ytterdörr med mörkbrun/svart plåt i nederkant blir ny prydligt helsvart! Jag tror att det kommer att bli fint ! Ett lager till innan det är klart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har handlat färg och målat. Blekt ljusblå ytterdörr med mörkbrun/svart plåt i nederkant blir ny prydligt helsvart! Jag tror att det kommer att bli fint ! Ett lager till innan det är klart.
Spelar Nintendo, Mario, och plockar på sig alla 99 svampar? Och rädda Help Me-tjutet ur varje värld?Maken har just raknat ut att vi kort 539 Svenska mil for att komma hit ... och att vi betalat 33000 sek for bensin.
Var AC i husbussen har, som sagt, "issues". Den gar ibland och ibland inte ... mycket random, sa vi har inkopt en fristaende "hjalp ac" som sedermera ska fa bo i vart garage hemma.
Pa var "pahangs bil" som vi drar efter husbussen har kopplingen, tror vi, helt lagt av, det ar tur att den tilltankta verkstaden ar mycket nara ... det gar inte att kora fortare an ungefar 25km/timma och det tar tid att komma upp i sadana valdsamma hastigheter.
Bade son och sonhustrus bil har ocksa lagt av. Den ena misstanker de som kan nagot att det ar ett branslefilter, pa en mini cooper dar namnda filter sitter under baksatet.
Och sonens BMW har problem med kylarvatskan ... tanken ar full, men den overhettar och sonhustrun sa att nar hon korde och stangde av motorn vid overhettnings larm pa datorn (mataren pa instrumentbradan ger inte utslag) lat det som om det kokade.
Den andra avkomman som bott har i Florida i manga ar (men nu bor i Oregon) havdar bestamt att vi har blivit kursed av "The Swamp Which" ... fragan ar bara hur man blir "uncursed" igen.
Samma här. Dubbla dressyrlektioner (efter att inte ridit på en månad) tog visst på krafterna.Orimligt trött.
Sovdags!
Torsdag idag va?Jag jobbar, eftermiddagsskift idag
Torsdag idag va?