Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså... Idag är DU på rätt dag... Men annat folk har förvirrat mig idag.... TVÅ gånger har jag fått antytt att det skulle vara den 7 juli idag. Vet inte hur många gånger jag har dubbelkollat dagens datum på både mobil och dator.....Nej, idag har jag faktiskt måndag Jag går av veckoskiftet kl 6 fredag morgon
Och jag funderade på varför du satte remonten på tvboxen över huvudtagetÄr arg för jag får inte isär remonten till tvboxen för att byta batterier. Vill se nyheterna
Brr.9 grader ute enligt väckarklockan.
. Förbereder mig på att gå ut till bastun för att duscha
Vafan 7 juli..... de måste tänka på mig jag vill ha 15 juli nångång och få semester. Sen kan vi backa gå bakåt hur mycket de vill...Alltså... Idag är DU på rätt dag... Men annat folk har förvirrat mig idag.... TVÅ gånger har jag fått antytt att det skulle vara den 7 juli idag. Vet inte hur många gånger jag har dubbelkollat dagens datum på både mobil och dator.....
Jag avlöser dig om 58 minuter.Ganska precis 2,5 timme kvar av arbetspasset. Än så länge pigg och vaken