Vad gör vi? Del CLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Testade ny stig med storhästen idag. Är nog mer en väg för ponnyn, hästen är inte vattensäker. På något vis lyckades hon även hoppa på en gren som flög upp och träffade mig på halsen O_o. Fick två streck så lär få ärr där också, det verkar vara populärt. Just där har jag inte många sen innan så det var väl dags att ändra på det.
 
Gott med jordgubbar och mjölk efter ett trevligt arbetspass 😊. Idag träffade jag en Ungersk vizsla, kände igen rasen direkt fast jag nog knappt sett någon sådan I verkligheten förut 😄. Ett plus för det här jobbet är att man träffar alla fina hundar 😍.
När jag kom hem kom lillkissen farande för att möta mig vid dörren men han hade nog sovit för han ramlade på ändan 🤣❤.
 
Har lagt mig i sängen. Bytte sängkläder innan och tog då ett helt nytt underlakan. Det nya underlakanet är STRÄVT. Det rivs och är inte alls bekvämt att ligga på. Blir tokig på det här... Önskar att det var kallt nog att sova med pyjamas för att slippa känna eländet.
 
Har sett Jeremy Clarksons serie om sin gård och farming. Faktiskt jättekul, han är ju en man som man ofta tror har tummen mitt i handen, men han har ju egentligen inte det! Bra serie absolut!

Den 15 juli kommer James Mays serie "Our man in Italy" och den är värd att vänta på gissar jag :D

Nu sova dock.
 
Alltså... Idag är DU på rätt dag... Men annat folk har förvirrat mig idag.... TVÅ gånger har jag fått antytt att det skulle vara den 7 juli idag. Vet inte hur många gånger jag har dubbelkollat dagens datum på både mobil och dator..... :nailbiting: :eek::D
😭 :banghead::banghead:😭Vafan 7 juli..... de måste tänka på mig jag vill ha 15 juli nångång och få semester. Sen kan vi backa gå bakåt hur mycket de vill...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Arrende
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp