R
Raderad medlem 68338
Deprimerande att det är så dåligt väder i juli tycker jag.
Nej det är perfekt nu ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deprimerande att det är så dåligt väder i juli tycker jag.
För mig är allt under 25-30 grader kyligt. Älskar värme och mår bra av värmen.. Avskyr kyla.
Jag tycker inte att 20-22 grader är speciellt varmt mitt i juli. Vill gärna ha uppemot 30 grader för att jag ska känna att det är riktig sommar.
Vad är då -10 för dig?
Jag tycker nämligen att det blir lite märkligt att kalla 20-22 grader för kyla.
Då kanske du ska sikta på att flytta någon annanstans?
Normalt sett är medeltemperaturen dagtid i juli ca 20 grader.
Svinkallt typ får ju också klä mig efter vädret med thermobyxor och så om det är -10. Jag sover med mitt vinterduntäcke nu men har skippat de två filtarna jag brukar ha ovanpå det på vintern. Jag fryser helt enkelt väldigt lätt och så har det alltid varit. Jag behöver dra på mig en tröja när det blåser som idag och är växlande moln och sol även om det är 20-22 grader. Så för mig personligen är det något som jag upplever som kyligt. Är det däremot helt vindstilla och en klarblå himmel så upplever jag det inte som lika kyligt med 20-22 grader. En del mår dåligt av värme och jag mår dåligt av att det är för kallt.
Om du nu har sådana problem: har du aldrig funderat på att flytta till varmare ställe?
Bada vill jag inte heller göra om det inte är MINST 25 grader, men vädret vi har nu är rätt perfekt för hundpromenader och målning (förlåt.... )Exakt finns ingen som skulle kunna få mig att bada utomhus nu vill kunna ligga och soltorka och blåsten gör att jag fryser.