Mycket fint, det visste jag inte!Det blev en spontan parad istället, som gick från slottet och förbi London Pub där dådet skedde. Minst tusen personer ska ha deltagit. Fint!
#walkwithpride
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket fint, det visste jag inte!Det blev en spontan parad istället, som gick från slottet och förbi London Pub där dådet skedde. Minst tusen personer ska ha deltagit. Fint!
#walkwithpride
Underbart!Det blev en spontan parad istället, som gick från slottet och förbi London Pub där dådet skedde. Minst tusen personer ska ha deltagit. Fint!
#walkwithpride
Du fixar det om du vill
Du har ju tagit dig ända hit.
Man kan ta en paus och vila, 1,2 eller 10 år och vad säger att den behöver bli gjord. ❤ En kandidat är inte det viktigaste, viktigast är att må bra."Du fixar det om du vill"
Du menar säkert väl men just den kommentaren blir väldigt dum.
Jag har tex pluggat 150% sen augusti 2021 (YH + högskola), fick mitt fjärde barn oktober 2021 (som hamnade direkt på IVA-neo, totalt låg jag tre veckor på sjukhus innan vi fick komma hem), började heltidstjänst i februari 2022 och tog sedan ut yrkesexamen i april 2022. För att inte glömma att när det fjärde barnet blev friskförklarad på barnmedicin december 2021 så fick äntligen ett annat barn börja där.
Så snälla kommentera inte min vilja. Det är inte den som är problemet.
Jag förstår. Jag visste inte hela bakgrunden."Du fixar det om du vill"
Du menar säkert väl men just den kommentaren blir väldigt dum.
Jag har tex pluggat 150% sen augusti 2021 (YH + högskola), fick mitt fjärde barn oktober 2021 (som hamnade direkt på IVA-neo, totalt låg jag tre veckor på sjukhus innan vi fick komma hem), började heltidstjänst i februari 2022 och tog sedan ut yrkesexamen i april 2022. För att inte glömma att när det fjärde barnet blev friskförklarad på barnmedicin december 2021 så fick äntligen ett annat barn börja där.
Så snälla kommentera inte min vilja. Det är inte den som är problemet.
Man kan ta en paus och vila, 1,2 eller 10 år och vad säger att den behöver bli gjord. ❤ En kandidat är inte det viktigaste, viktigast är att må bra.
Man kan ta en paus och vila, 1,2 eller 10 år och vad säger att den behöver bli gjord. ❤ En kandidat är inte det viktigaste, viktigast är att må bra.
Håller verkligen med själv tog jag paus i sådär 22 år och ska nu skriva kandidatuppsats i höst! Ska bli jättekul att äntligen fixa den där examen! Livet kom emellan några år kan man väl säga. Så att skjuta upp det några månader @Bexzor är ju ingenting i jämförelse, det är ju det bästa att prioritera sin familj och sitt eget mående före en uppsats.
Har du provat ipaflex?Nu ska jag ta smärtstillande och hoppas på att min brufen dyker upp snart.
Jag får ångest av smärtan. Dels för att jag har svårt att hitta på nåt som innefattar rörelse och dels för att det gör ont även med smärtstillande
Har ju utskrivet av läkare.Har du provat ipaflex?
har du testat akupunktur? Funkar superbra tycker jag!Nu ska jag ta smärtstillande och hoppas på att min brufen dyker upp snart.
Jag får ångest av smärtan. Dels för att jag har svårt att hitta på nåt som innefattar rörelse och dels för att det gör ont även med smärtstillande