athena_arabians
Trådstartare
Så... flaggan är halad (det gick bra!) och kisse är inne. Go' natt på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va fasiken det är satvarmt redan går knappt att vara varken inomhus eller utomhus
Men nej, lider med dig Jag tycker som sommar men i lagom mängd det här är för varmt för min del. Man kan inte göra någonting för man orkar inte.Känner mig lätt gråtfärdig. SMHI lovar 28, 30 och 29 grader de närmaste dagarna.
Jag har två dialysfria dagar efter idag och då kommer jag inte att kunna göra ett jota.
Blä, morr och
Jotack...Märker det med...Men va fasiken det är satvarmt redan går knappt att vara varken inomhus eller utomhus
Typ så här. Ska snart åka och jobba. Ska bli skitvarmt idag så kommer bli varmt som satan där men är det å andra sidan hemma med så spelar väl ingen stor roll kanske. .Fast ditt låter ju värre än värst. TypVarmt som i helvetet... jag ser INTE fram emot att börja jobba igen på måndag. Valsverket är liksom varmt redan innan...
Skaffa markis om ni inte har det! Går ju inte ha det sådär varmt ju!! Vi får också den där tempen om vi inte har markisen nere.Ett måste verkligen.Men nej, lider med dig Jag tycker som sommar men i lagom mängd det här är för varmt för min del. Man kan inte göra någonting för man orkar inte.
Vi får runt 35-40 grader i köket där solen ligger på hela eftermiddagen.
Vete tusan hur det ska få dit den faktiskt då vi bor på andra våningen och grannarna under har en stor altan i vägen Det har markiser på alla fönster mot det hållet.Skaffa markis om ni inte har det! Går ju inte ha det sådär varmt ju!! Vi får också den där tempen om vi inte har markisen nere.Ett måste verkligen.