Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb och känner mig extremt nere. Funderat sedan i morse på varför jag känner så här och landat i att det är min sedvanliga nedstämdhet som inträffar när ridskoleterminen är slut.
Det suger :arghh: Blir alltid såhär ochså håller det i sig 2 månader innan jag kommer tillbaka till normalt.
 
Lyxjobbat. Morgonens första 2 och en halv timme avklarat.
20220607_081753.webp
 
Det ringde på dörren :eek: tänkte det var brevbäraren med dna-kitet så måste öppna. Jag var inte presentabel. Ehum … hade bara underkläder och yllesockar på mig så drog på mig en tröja och drog ner den framtill och lutade lite framåt så tröjan täckte lite mer. Hann inte få på mig byxor.
Jo det var brevbäraren med dna-kitet. Undrar om han märkte nåt? :o
 
På jobb.

Trött men glad och ledsen på samma gång. Nya hästen kommer ikväll. Massor att förbereda och javisst spännande.

Väntar samtidigt på att veterinären ska ringa upp och så ska vi bestämma för avlivningen av Torsten.

min hjärna kna inte riktigt smälta allt på en och samma gång så känns som om jag går runt lite på paus.

Godis sugen som satan är jag också men hart inget godis i närheten inte ens en dricka så får snällt vänta tills jag slutar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 213
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
51
· Visningar
994
Senast: Lilla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 789
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 250
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp