Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som i princip hela mitt 2-års-gäng på jobbet....Vi var ner på stan idag för att kolla in nationaldagsfirandet. Tvååringen passade även på att ta årets första bad… i en fontän
Först fick äpplet sig ett dopp i fontänen, sen fick ballongen sig några dopp i fontänen. Och sen hann vi inte med mer än ett "neeej" så var han i fontänen också (han är så fruktansvärt snabb, stark och oberäknelig, vi var bredvid honom hela tiden men hann inte med). Här kunde vi inte hålla oss för skratt så vi började asgarva. Tvååringen själv var bara väldigt nöjd över att få bada. Samtidigt samlades massor av folk runt oss för att titta och pappas tjej fick hoppa i fontänen för att hämta tvååringen
Fontänen är typ 10-20 cm djup, så ingen fara så, men det är så klart inte meningen att man ska bada i den ändå.
Och ja, vi fick upp både äpplet och ballongen också.
Lite synd bara att vi inte fick någon bild på hela händelsen. Men har vi tur (?) så kanske någon annan fick en bild på spektaklet?
Sedan hade vi en vansinnig tvååring som tyckte att hela dagen (kanske till och med livet?) var förstörd eftersom han inte fick bada mer i fontänen
Ja, alltså jag är djupt imponerad över alla er som jobbar på förskolor och liknande. Vi var ändå två vuxna och hade fullt sjå att hålla koll på EN tvååring (och lyckades obviously inte ens med det ), så att ni klarar av 15-20 (?) tvååringar övergår mitt förstånd. Det är bara hatten avLåter som i princip hela mitt 2-års-gäng på jobbet....
Man har ögon överallt och en reaktionstid snabbare än en kobraJa, alltså jag är djupt imponerad över alla er som jobbar på förskolor och liknande. Vi var ändå två vuxna och hade fullt sjå att hålla koll på EN tvååring (och lyckades obviously inte ens med det ), så att ni klarar av 15-20 (?) tvååringar övergår mitt förstånd. Det är bara hatten av
Precis! Och så RÄKNAR man barn precis hela tiden, speciellt om man är på utflykt !!Man har ögon överallt och en reaktionstid snabbare än en kobra