Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är färdig med 1/3 sammanfattningar :banana:

Men det var även den svåraste. Så de andra två borde gå snabbare. Sen ska jag bara göra en presentation (om ett helt annat ämne) också. Och allt detta ska vara klart idag… helst igår :angel:

Såå… nu får buke-pausen vara över. Tillbaka till skolarbetet!
 
Hallå @tanten och @Diabetikern sorry att bråka igen, men när början ni känna av lågt bs? Just nu ligger jag på 2.5 vilket är lågt men fortfarande ok.
Det är väldigt olika. Men nere på 2,-nåt är jag rejält skakig och ser dimmigt.

Oftast känner jag av värden mellan 3-3,5.

Jag har larmet på sensorn på 3,4 så jag hamnar sällan lågt utan kan parera innan et blir illa. Det tar ju sån tid att återhämta sig efter en rejäl dipp.

För mig är 2,5 absolut inte ok! Men kroppen vänjer sig - om man har svängande bs så märker man inte svängningarna lika väl.
 
Och nu är 3/3 sammanfattningar klara :banana:
Har även hunnit äta middag :up:

Ska skriva rent de två sista sammanfattningarna sen. Men jag tänker att jag gör det sist. De ska presenteras muntligt så i värsta fall får jag använda det jag har skrivit, om jag inte hinner alltså.

Nu ska jag bara förbereda presentationen och läsa på om ämnet. Kanske till och med hinner klart innan kl 23 (det trodde jag Inte för några timmar sen) :bump:
 
Haft en ganska fin dag som dock grusades lite av mitt dryga ex :grin: Men försöker skaka av det.

Nu sitter jag och grämer mig över att jag satte på en tvättmaskin utan att tänka och måste nu vänta på den… dricker också cola som jag egentligen inte är så sugen på, men hällde ändå upp ett stort glas :meh:
 
Hade tänkt skritta och klättra pållan som jag har som ambition att göra ett pass i veckan menä eftersom pållan är väl grästjock och hon och hagkompisen börjar gå ute dygnet runt from ikväll så kände jag att hon snarare behöver gå en timme i alla gångarter istället! 😊. Pållan var lite flåsig men efter hon hade frustat en massa blev hon ännu mer energisk (var pigg innan med och taggad på galopp) och efter ridturen tänkte jag jogga henne lite på ridbanan men hon ville först ösa ur lite till i galopp; självklart 🤩😍.
Under tiden var sambon snäll som klippte gräset hos morfar 🥰, sen gott med sesamfrön kyckling, pommes chateau, haricot verts och bea till middag 😋. Nu bädda rent, duscha och sova ☺️.
 
Vaknade i natt och svetten rann och sängkläderna var genomsura. Försökte sova en stund men vaknade före klockan så 4:20 slängde jag sängkläderna i tvättmaskinen (kanske inte så poppis hos grannarna) och drog på mig träningskläderna. Nu har jag jobbat en halvmil eller mer varannan dag i 17 månader. Känns som att det kan bli en utmaning att hålla i under sommaren men vi får se. 55604D97-B237-45F9-9771-94D9805E0034.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 656
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 687
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp