Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag: ska vi ta med ett par vanliga ridbyxor också, och och utifall att?
A: om vadå?
Jag: om dina vita blir skitiga?
A: äh, man kan rida i skitiga ridbyxor, man behöver inte vara så fancy!

Klok unge! Som dessutom har överdragsbyxor på sig 😁
 
I dag är det morsdag. Något jag egentligen inte är för men så klart ska mamma få en present.
Vi firar alltid med att se Elitloppet tillsammans. Förr åkte vi dit. Nu ser vi hemma.
3F5C8FEB-2338-4B4B-BBFE-B4B8206455B5.webp
 
Sitter och funderar på om jag ska lägga bud på ett fint palettblad på tradera. Har tänkt att jag ska köpa någon fin stickling till mig i födelsedagspresent (fyller år om en vecka) men samtidigt så känner jag mig inte direkt rik nu när jag pluggar och det finns en del palettblad hemma redan... Har två timmar på mig att bestämma mig ang den annons som är mest intressant nu. Får se hur det blir, med lite "tur" drar det iväg så att den ändå blir för dyr för att vara intressant.
 
Många borden idag. Borde fixa trädgården, passa på att vara ute när solen skiner. Borde lägga golv, så katten inte behöver vara upprörd över kaoset på övervåningen. Borde städa. Borde åka till mamma (fast när jag tänker efter är de nog inte hemma).

Vill: pyssla. Åka till stallet och titta på lilla fölungen som föddes i veckan. Äta nåt gott och bara ta det lugnt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 656
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 687
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp