Vad gör vi? Del CIX

Är så ledsen och känner mig så ensam. Kommer på mig själv med att kolla hur längesedan han var online mest hela tiden. När han är online får jag ont i magen och önskar med hela mitt väsen att han ska skriva något, fast jag vet att jag ändå inte kommer svara. Fan vad jobbigt detta är 😭💔
 
Alltså har just käkat ankleverpaté med gudomlig ost-kavalkad toppat med ett riktigt pangigt rödvin. Livet alltså! :love: Hejdå beach 2020 men.. :laugh:
Lyssnar nu på Mozart Requiem medan jag halvligger i schäslongen. Dekadent leverne haha.
 
Fast jag vet ju inte in det är så. Den kan ju lossnat innan dess. Eller efter.
Du vet att bilen är begagnad va? Vill man ha en felfri bil får man köpa från fabriken, inte ens då kan dom garantera felfrihet.
Ang skroten så har dom en databas där dom kan kolla om den finns någonstans i landet o sen skicka den.Annars går det bara att köpa en på tex biltema etc,same shit diffrent name
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp