Vad gör vi? Del CIX

Är så ledsen och känner mig så ensam. Kommer på mig själv med att kolla hur längesedan han var online mest hela tiden. När han är online får jag ont i magen och önskar med hela mitt väsen att han ska skriva något, fast jag vet att jag ändå inte kommer svara. Fan vad jobbigt detta är 😭💔

Alltså har just käkat ankleverpaté med gudomlig ost-kavalkad toppat med ett riktigt pangigt rödvin. Livet alltså! :love: Hejdå beach 2020 men.. :laugh:
Lyssnar nu på Mozart Requiem medan jag halvligger i schäslongen. Dekadent leverne haha.

Fast jag vet ju inte in det är så. Den kan ju lossnat innan dess. Eller efter.
Du vet att bilen är begagnad va? Vill man ha en felfri bil får man köpa från fabriken, inte ens då kan dom garantera felfrihet.
Ang skroten så har dom en databas där dom kan kolla om den finns någonstans i landet o sen skicka den.Annars går det bara att köpa en på tex biltema etc,same shit diffrent name

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
806
Senast: sthu
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 933
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka