Nu är jag snart i fas Måste dock konferera med min klienthandläggarkollega om ett lite knöligt ärende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte?Fick sms från en kille jag messade med för länge sen (som bekanta, han hade flickvän).
Han slutade höra av sig så jag raderade numrena. Plötsligt messar han. Vet inte vad jag ska säga/göra. Jag hade lagt det bakom mig.
Va? Är ni inte till enbart för en enskild kurs? Och en del elever verkar även tro att lärarna är skyldiga att lägga 20 h i veckan på varje elev. Jag blir helt matt på hur mycket en del av mina klasskamrater mejlar läraren, jag tänker oftast att det får jag fråga nästa gång vi träffas. Det är vid några tillfällen jag har mejlat när det har varit väldigt oklart med något. I stort sett alla gånger jag har mejlat så har det inneburit att läraren har lagt upp ett anslag eller mejlat ut till hela klassen för att det har varit något som är helt galet.Jag fick precis ett mejl från en person som ville bli avregistrerad ”från kursen”, men utan någon ledtråd om vilken kurs som avses.
Ibland undrar jag om det är en vanlig föreställning att lärare på universitetet har endast en arbetsuppgift - att undervisa på deras kurs.
Haha det förväntas att man på lågstadiet också kan avvara 20 timmar per elevVa? Är ni inte till enbart för en enskild kurs? Och en del elever verkar även tro att lärarna är skyldiga att lägga 20 h i veckan på varje elev. Jag blir helt matt på hur mycket en del av mina klasskamrater mejlar läraren, jag tänker oftast att det får jag fråga nästa gång vi träffas. Det är vid några tillfällen jag har mejlat när det har varit väldigt oklart med något. I stort sett alla gånger jag har mejlat så har det inneburit att läraren har lagt upp ett anslag eller mejlat ut till hela klassen för att det har varit något som är helt galet.
Kaos på jobbet sedan en timme efter lunch. Verkligen KAOS och vi är underbemannade och det är långa köer med folk jag inte kan hjälpa. Jag ska dra iväg om en halvtimme och lämnar då en ny kille helt solo, han kommer tvingas sköta allt kaos själv i en och en halv timme. Jag känner mig otillräckligt, taskig, arg och elak på samma gång.
Jag är så vansinnigt trött på underbemanning att jag vill skrika rakt ut.