Nu har 4 kg rabarber och lika mycket jordgubbar blivit sylt igen. Och 2 kg blabar. Och 12 persikor har blivit till kompott. Jag har fortfarande 3 kg apelsiner och 2 kg bjornbar som inte ska goras nagonting alls at idag. Sa det sa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska du inte snåla,min hund har en egen mopsSka lägga fram det argumentet till mig själv när jag fått pengar! Det gör ju inget att man inte använt en symaskin sen lågstadiet osv fint hade det nog inte blivit oavsett
En egen mops Det låter fantastiskt fint! Jag tänker för övrigt om jag lyckas sy en typ t-rex dräkt till mitteln så skulle ju hennes högsta önskan om att vara störst och farligast på hela jordklotet gå i uppfyllelse, bara det liksomNu ska du inte snåla,min hund har en egen mops
Kör på!En egen mops Det låter fantastiskt fint! Jag tänker för övrigt om jag lyckas sy en typ t-rex dräkt till mitteln så skulle ju hennes högsta önskan om att vara störst och farligast på hela jordklotet gå i uppfyllelse, bara det liksom
Ja eller hur! Igår så hade jag tagit med mig min laddningssladd in till sovrummet och gick sedan på toa, när jag sedan behövde den igen efter toaletten så hittade jag inte den jäkeln. Jag gick fram och tillbaka mellan köket, badrummet och sovrummet också typ 3-4 varv, tittade t.o.m ned i toaletten UTIFALL jag råkat försöka spola ned den Men hittade den till slutSå tröttande det är när man inte hittar saker man behöver. Nu sprang jag runt i huset minst 3-4 varv utan att hitta min pall. Sen kom jag på att den var ute i friggeboden.
Vad är det för medicin som de håller så hårt i?En hc-läkare har skrivit ut ett nytt recept för 2 dagar med nästa uttag om en månad så nu väntar jag på att hc ska ringa upp igen. Att få medicin som med lite tur och ett skohorn räcker ½ skov är ju rätt så gåvolöst i min värld
Vad är det för medicin som de håller så hårt i?