Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha stupat i säng tidigt igår kväll så dricker jag nu mitt morgonkaffe. Strax fortsätter arbetet med helvetesstängslet. Det finns ippenbarligen vissa nackdelar med att bo i en backe. Nu ska nätet dras över ett hörn, från långsidans backe till kortsidans horisontalplan. Det kommer inte gå, så vi får nog kapa nätet i hörnet, sätta nätet omlott och dra kortsidan för sig. Sedan ska vi bygga en provisorisk grind.
 
Väntar på att hc ska ringa upp. Känner mig smått tveksamt om de kan hjälpa till med medicindebaklet eftersom de mest prioriterar akuta saker och det räknar de nog inte det här till, men friskt vågat - hälften vunnet :up:
 
Jag var ute på morgonpromenad med vovvi och ser när jag kommer hem att båda bilarna är var trots att sambon skulle iväg. Han låg och trynade i sängen och hade väl varit för trött för att höra väckarklockan, stackaren. Han fick skena genom duschen och ingen frukost.
Själva ska jag lägga mig och ta en nap. Känns heeelt rättvist ändå..:angel:
 
Vad ska man göra idag då?? Det blir alltid så konstigt mot slutet av semestern - man vet inte riktigt vad man ska göra med sig själv.... Men jag ska i alla fall grundmåla fönstret som jag började på igår. Jag är SÅ nöjd när jag börjar på saker, för det är rätt kul med lite sådant pyssel - när man väl kommer igång. Och när man har alla grejer som behövs hemma (och hittar dem :o )...
 
Sitter och skissar på en presentation jag ska ha om mitt konstnärskap. Alla som börjar på masterutbildningen ska hålla varsin presentation om oss själva inför kandidatprogrammen, resten av masterstudenterna och personalen.
Känna galet nervöst så vill få den bra..
 
Så tröttande det är när man inte hittar saker man behöver. Nu sprang jag runt i huset minst 3-4 varv utan att hitta min pall. Sen kom jag på att den var ute i friggeboden.
 
Så tröttande det är när man inte hittar saker man behöver. Nu sprang jag runt i huset minst 3-4 varv utan att hitta min pall. Sen kom jag på att den var ute i friggeboden.
Ja eller hur! Igår så hade jag tagit med mig min laddningssladd in till sovrummet och gick sedan på toa, när jag sedan behövde den igen efter toaletten så hittade jag inte den jäkeln. Jag gick fram och tillbaka mellan köket, badrummet och sovrummet också typ 3-4 varv, tittade t.o.m ned i toaletten UTIFALL jag råkat försöka spola ned den :cautious::rofl: Men hittade den till slut :D
 
En hc-läkare har skrivit ut ett nytt recept :up: för 2 dagar :grin: med nästa uttag om en månad :banghead: :banghead: så nu väntar jag på att hc ska ringa upp igen. Att få medicin som med lite tur och ett skohorn räcker ½ skov är ju rätt så gåvolöst i min värld :meh:
 
En hc-läkare har skrivit ut ett nytt recept :up: för 2 dagar :grin: med nästa uttag om en månad :banghead: :banghead: så nu väntar jag på att hc ska ringa upp igen. Att få medicin som med lite tur och ett skohorn räcker ½ skov är ju rätt så gåvolöst i min värld :meh:
Vad är det för medicin som de håller så hårt i?
 
Vad är det för medicin som de håller så hårt i?

Sumatriptan Amneal, tänkt för migrän men har visat sig ha god effekt mot hortons därav att jag fick ut den då de fortfarande är inne på paroxysmal hemikrani alternatvit hortons och den funkar ju bäst av de mediciner jag fått prova. Inte så att jag blir helt smärtfri, men den dämpar tillräckligt för att jag ska kunna fungera och det kanske inte låter mycket, men det är helt ljuvligt och underbart i jämförelse med alternativet :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp