Är så trött (——) men måste gå ut, kolla hästar, byta ett batteri och rida en häst. Sen vill jag se ”det sitter i väggarna”. Intressant program!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ett jättebra program ! Ny säsong den 12 augusti !! Med ny programledare också - tror det blir bra.....Är så trött (——) men måste gå ut, kolla hästar, byta ett batteri och rida en häst. Sen vill jag se ”det sitter i väggarna”. Intressant program!
Pappa byggde en sträckare som underlättadeSätter upp nätstaket och önskar att vi hade byggt ett i trä stället. Det är så in i bängen svårt att få det sträckt.
Pappa byggde en sträckare som underlättade
Typ en träbit med ett v
Använde den själv när jag nätade in gården på huset jag hyrde
Tänk dig en liten planka med ett inskuret v i ena ändan inte så brettHur då? Jag förstår inte riktigt.
De skruvas fast i väggen och bildar typ en ögla/omtag runt gardinerna.
Jag har dessa!
Visa bifogad fil 34167
Fick arslet ur och äntligen städade av bilen invändigt. Skönt att ha det gjort.
Asrimligt! Hur mkt pengar lägger man iaf inte på sina pälsklingar. Min tränare köpte ny bil till sin hund. Då kan väl din få en symaskin.Är det rimligt att köpa en symaskin nästan enbart för att sy superhjältedräkter till hunden?
Det har varit stängt hos vår vanliga biltvätt ett tag. Nu var den öppen i ny regi och vi lämnade in bilarna för helfix. Så fina nu!
Fick tyvärr veta varför de förra supergulliga och alltid leende var väck. Chefen hade blivit skjuten till döds.
Tydligen hade han lånat pengar av fel sorts folk, inte kunnat betala etc.
Så hemskt! Han var så himla rar!
Ska lägga fram det argumentet till mig själv när jag fått pengar! Det gör ju inget att man inte använt en symaskin sen lågstadiet osv fint hade det nog inte blivit oavsettAsrimligt! Hur mkt pengar lägger man iaf inte på sina pälsklingar. Min tränare köpte ny bil till sin hund. Då kan väl din få en symaskin.
Men hjälp vad hemskt!