Vad gör vi? Del CCXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår NP för våra treor, jag råkade säga att det var sjukt hur bra tekniken fungerade, vi har inför nya rutiner med att tvinga eleverna att uppdatera och starta om sina datorer innan provet sätter igång. Och ja just den biten gick suveränt, inga datorer som helt plötsligt gjorde omstarter och inga röda skärmar, sen skulle vi skriva ut och där gick allt åt helvete. Papper fastnade, utskrifter avbröts gång på gång, häftning som inte funkade, häftade på fel ställe osv. Fyra lärare, två skrivare och 2 h senare hade vi äntligen fått ut alla prov och bedömningsföreskrifter så att vi kunde fördela arbetet. 🙄

Sitter under filten och hade gärna stannat här.
Men jobb 8-15:30.
Innan dess ska jag förbi päronens hus och ta in eventuell post.

Vaknade och trodde det var fredag. Det är det tydligen inte så nu har jag ingen lust att kliva upp. Ska dra mig lite till innan det är dags för frukost.

Ryggen är stel och bihålorna gör ont (pollen) och idag har jag min årliga utvärdering hos sjukgymnast och arbetsterapeut. Ser inte alls fram emot det eftersom sjukgymnasten och jag inte riktigt är på samma våglängd :meh:

På jobbet. Är inte sjuk men har känningar. Kanske kan jag mota bort det här?
Det blir knasiga huskurer för hela slanten. Vill. Inte! :rage:

Farligt att vara hemma förkyld- la precis beställning på 4 set av kortaste modellen på switch nails då jag inte är riktigt nöjd med heylinn. Kul att testa- trodde jag väl aldrig 😄 men ska väl belöna mig när jag slutat med den bedrövliga ovanan med att bita ner naglarna, ändå något jag försökt i typ hela mitt liv men till slut så! 💫

Nä nu ska jag masa mig ur soffan och koka ägg till lunchen; flygplansolycka 🤣 nejvars pyttipanna!

Dålig ursäkt. Det finns att köpa lite var som helst. Eller mköpa på nätet.

Tror det är din masochistiska sida som vill att det ska vara krångligt? ;)

Jag vill varken hoppa runt på stan i jakt efter en rygga eller köpa en på nätet så den kommer lagom till att jag inte behöver den längre :D Om vi tar bort idag så är det fyra dagar tills det ryker, eller ja fyra plus dagen då. Hurra, hurra. Allt jag behöver är mjölk och jag tar bussen som stannar utanför min dörr och sedan går direkt och stannar utanför ICA. Sedan behöver jag inte handla något mer tills gipset åker.

Det mest frustrerande är mitt berg av åv kartonger och annat som nu ligger i ett hörn av vardagsrummet. Men där skulle en rygga inte hjälpa mtå volymen. Om jag inte skulle åka fram och tillbaka ett antal gånger.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
67 941
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
63 573
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka