Som det blåser och har sig...
Igår skrapade de vägen som sedan var som ett enda stort dammoln i denna blåst och torka. Tack och lov saltade de äntligen idag. Håller tummarna för regn snart
!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma efter en strapatsrik utflykt till affären med dramaten och kryckor. Särskilt vägen hem med tung och full dramaten blev det några, ja, dramatiska händelser. Men det gick. Tyvärr lyckades jag efter att ha släpat hem allt ner och uppför rulltrappor, bussar, uppför min trappa, när jag skulle lägga in något jag tror är en gryta i frysen igen efter att ha pulat för att allt ska få plats, tappat klumpen på min stortå, aj! Det bara fattas att jag får en blå nagel där - samma fot jag har en fraktur i![]()
När jag väl gick ut så vill jag inte behöva göra det resten av veckan. Ska till läkare imorgon, men sedan blir det inget mer minst den här veckan. Har tagit ut en lammstek ur frysen och nu blir det lamm i ett antal dagar. Fffa så behövde jag toapapper, var nere på mindre än en rulleJag förstår att du behöver komma ut, men varför storhandla? Tänker att du kan göra det lättare för dig själv?
När jag väl gick ut så vill jag inte behöva göra det resten av veckan. Ska till läkare imorgon, men sedan blir det inget mer minst den här veckan. Har tagit ut en lammstek ur frysen och nu blir det lamm i ett antal dagar. Fffa så behövde jag toapapper, var nere på mindre än en rulle![]()
Klokt. Ta vid sänggående ökar ju iaf chansenInte en enda värktablett idag. Tror dock jag ska ta dem ikväll innan jag ska sova och hoppas jag inte vaknar före 03 inatt igen.![]()
Ta då gärna Ryggsäck.Men jäklar också, kom just på att jag glömde köpa mjölk! Får ta det på vägen till läkare imorgon. Hopp chop
Ta då gärna Ryggsäck.
Men hög tid att skaffa en då! Det finns typ ingenting mer användbart!Har ingen rygga