Jag har gjort bottnar till tarta och lagt i frysen, slagit in 6-aringen's paket, ringt och grattat namnda nyblivna 6-aring och ar klar att satta ihop tartan I morgon samt aka dit och gratta.
Life is good!
Life is good!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lövli! Måste som vanligt vänta två dagar till när du gör dina inlägg.Har betalat räkningar och restskatt (lika bra att ha det gjort!), och flyttat en slant till sparkonto. Alltid skönt!
![]()
Låt bli att bli sårad.Jag är den enda hen har kvar. Vården har givit upp, hen har fått diagnosen sjuklig förföljelsemani men vägrar naturligtvis all kontakt med vården, än mindre medicinering. Vad som sårar just nu är att hen likställer mig med två andra släktingar som öht inte har någon kontakt med hen och inte svarar när hen ringer. Jag har verkligen gjort allt jag kunnat och jag vet att jag är den enda hen litar på. Men snart orkar jag inte mer.
Tror mig jag curlar inte, hen går inte att curla, eller att resonera med öht.
Underbart att läsa. Bra läkare växer verkligen inte på träd.Träffat en fantastiskt trevlig och mjuk läkare som verkligen tog sig tid att lyssna. Fick förtroende för honom direkt, känns så bra att han från nu är min ordinarie läkare.
Så nu är jag fortsatt sjukskriven över våren och sommaren.