Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det som är bra med skummaren jag köpte, in en kortis i micron, pumpa några gånger och sen har jag mjölkskum till min latte eller cappuccino.Svärmor micrar sin mjölk en snabbis innan hon har i kaffet då hon avskyr kaffe som inte är brännhett
Hos mina föräldrar var det en ekorre som tog sig in i utluftsventilen i badrummet. De hade en liten fläkt monterad inne i badrummet så stackars ekorrens svans stack ner mellan fläktvingarna. Men den gick att ta loss så den klarade sig utan skador.Jag hade en som trillat ner i trumman till badrumsfläkten en gång.
De verkar lyckas med det mesta![]()
Jag cyklade mellan zoner i spelet Turf.Vad är cykelturfa?
Björn tackar för tanken, men han är lite för blyg för det.+ @parellikusken Björn borde ha en egen tråd!Som fasanerna.
Blev inte mycket klokare av det.Jag cyklade mellan zoner i spelet Turf.
Turf är ett spel i telefonen, som går ut på att ta zoner.Blev inte mycket klokare av det.![]()
Har du fått några svar från vården om vad det var som hände dig?Trött, lite ledsen fortfarande. Psykolog imorgon. Var ute på en promenad ikväll med en kompis det var skönt att få prata lite. Orolig för om synen kan försvinna igen.