Vad gör vi? Del CCXI

Har halvsovit till typ 14:20 idag. Är trots det redan trött. :cautious: Minns inte om jag åt frukost men måste ha gjort det för var inte så hungrig på em.
Har ett vagt minne av migrän och att jag steg upp och tog migräntablett men minns inte om det var på natten eller morgonen.
Men vet att det är söndag iaf. :up:

Björn känner på sig när någon tänker på honom. Strax efter jag skrev senaste inlägget i tråden tittade han fram ur stugan. 😅

20250406_192344.webp

Vaknade lite skapligt imorse. Eftersom jag skulle ha sällskap i stan vid 11 fick jag sysselsätta mig på annat sätt. Städade båda badrummen, bäddade om, dammsög, åt frukost och städade köket.
Efter stallet gick vi en PW vid Torups slott, köpte vitaminer på Hööks, McFlurry på McDonalds och handlade mat.
Har duschat och sett på hoppning också.

Ska strax koka pasta och äta kvällsmat :d

Stickar och njuter av att ha haft en fantastisk helg. Lördag förmiddag kom närmsta grannen och goda vännen över på förmiddagsfika och prata ikapp. Sen mötte jag upp dottern med partner, partner åkte hem till oss och dottern och jag shoppade. Vi ska på bröllop i juni och tänkte att vi skulle börja titta efter klänningar. Vi hittade båda klänningar som vi gillade, småpratade och myste. Sen hem, grilla och spela När då då. I natt sov jag för första gången på länge en hel natt utan att hosta och somna om vid 06 och sov fram till nio. 🫣☺️

Idag har jag börjat såpaskura golvet i gamla kontoret som fått helt nytt golv, gått långpromenad med Ville och dottern, plockat tussilago. Dottern rensade rabatter på förmiddagen när jag skurade och lekte med Ville.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 903
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
61 135
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar
  • GHS - dagens dressyr.
Tillbaka